دوربین عکاس حیات وحش از کار می افتد ، نقاشی های خنده دار ادامه دارد

دوربین عکاس حیات وحش از کار می افتد ، نقاشی های خنده دار ادامه دارد

[ad_1]

وقتی ماه گذشته عکاس طبیعت دونی مور برای شلیک مهاجرت سالانه پرندگان بیرون رفت ، دوربین وی به طور غیر منتظره ای در حین گردش از کار افتاد. مور برای این که “به اوضاع ناراحت کننده برسد” و از وقت خود در طبیعت بیشترین استفاده را بکند ، تصمیم گرفت که به جای وسایل هنری بچه هایش ، طراحی را شروع کند.

مونت مستقر در انتاریو ، کانادا می گوید که او به عنوان یک عکاس علاقه مند به طبیعت ، از شروع تماشای پرندگان و انجام عکاسی از پرندگان هیجان زده بود زیرا مهاجرت در ماه مه آغاز شد ، اما دوربین او امسال به این وظیفه نبود.

مور می گوید: “بدترین اتفاق ممکن رخ داده است.” PetaPixel. “بدنه دوربین مهر و موم شده به نظر نمی رسید دیگر آب و هوا باشد و در اولین عکسبرداری مرطوب صبح از کار افتاده است. من فوراً ویران شدم اما یک طبیعت دوست بودم ، اجازه نمی دادم مانع لذت بردن از آنچه پرندگان از آن عبور می کردند ، شود. “

شخصیت مور شخصی است که وقتی زندگی به او لیمو می دهد ، همیشه به دنبال دستور العمل های خوب لیموناد است و این چیزی است که در این مورد اتفاق افتاده است.

او می گوید: “من همیشه با آوردن کمی تحرک به بیشتر اوضاع پرداخته ام و تفاوتی نخواهد داشت.” “بنابراین من شروع به طراحی برخی از مشاهداتی کردم که با استفاده از وسایل هنری بچه هایم به دست آوردم.”

“من می خواهم هر گونه سردرگمی را برطرف کنم ، اینها واقعاً فقط نقاشی هستند و عکس واقعی نیستند. به دلیل کم بودن تعداد آنها از آمپول های Protonotary همیشه هنگام ورود لذت می برند. به نظر می رسد آنها به لطف تلاش های حفاظتی تا حدودی بهبود یافته اند. اکنون می توانید با این مداد دقیق 5H و طرح مداد رنگی Crayola از زیبایی همه آنها لذت ببرید. جغدهای شاخدار بزرگ مثل همیشه فراوان هستند اما می خواستم یادآوری کنم که بسیاری از جغد های تازه کار آماده آماده شدن به زودی خواهند شد. لطفاً به خاطر داشته باشید که این نیز نقاشی است و عکسی نیست که شما عادت به دیدن آن دارید. من مطمئن هستم که به زودی پیشنهاداتی برای نشان دادن پرندگان بعدی نشنال جئوگرافیک آمریکای شمالی ارائه می شود اما امیدوارم به زودی دوربینی در دست داشته باشم تا پیشنهاد آن را رد کنم. “

مور می گوید: “طبیعت گرایان سنتی قبل از دوربین بیرون می رفتند و یادداشت های میدانی می گرفتند.” CBC. “برخی از توصیف از پرنده ، و کمی نقاشی. بنابراین ، این ایده در ذهن من ایجاد شد ، “خوب ، من دوربین ندارم ، ممکن است آنچه را که من تبلیغ می کنم نیز تمرین کنم.”

“در حقیقت گرچه بسیاری از مظنونان معمول از آنجا عبور می کردند اما ما روزهای خوبی برای مشاهده پرندگان نداشته ایم. هوای اولیه پرندگان را به سمت ما سوق نمی داد و هیچ هوای مناسبی برای پایین آوردن آنها در درختان برای لذت بردن از ظاهر خوب وجود نداشته است. نمای در طرح بالا دقیقاً همان چیزی را نشان می دهد که من طی هفته گذشته دیده ام. لانگ به درختان نگاه می کند تا پرندگان را ببیند و بیشتر بشنود. من شعر را به آهنگ شمال پارولا اضافه کرده ام تا یاد بگیرید که با آن آواز بخوانید. طرح دوم یکی از گونه های برجسته ای است که در روز شنبه ظاهر شد. 3 چوب گردن سیاه در Hillman Marsh ثبت شد. این مرغ های ساحلی زیبا روی تکیه های خود راحت راه می روند. گونه ای که انتظار می رود هر ساله شاهد مهاجرت باشد اما هرگز تضمین نمی شود. همیشه اگر می شنوید در شهر هستند از این فرصت استفاده کنید و به دیدن آنها بروید. “

طرح های طنزآمیز مور به محبوبیت دوستان و دنبال کنندگان وی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

عکاس می گوید: “من در ذهنم با برخی از نام های برجسته دنیای هنر طبیعت مانند دیوید سیبلی بالا هستم ، اما به نظر نمی رسد که این از طریق مداد من ترجمه شود.” “تلاش برای حفظ اسکچ ها تا حد ممکن اساسی اما تلاش برای برجسته کردن برخی از نشانه های حیات وحش که بیش از هر نوع واقع گرایی با کاریکاتورها روبرو شدم.”

“طی چند روز گذشته موج دیگری از مهاجرت از طریق منطقه رخ داده است. شکل واقعی بیشتر در بالای درختان باقی مانده است. همانطور که گفته شد در 19 مه مه دیدگاه های عالی پرندگان زیبا در اطراف مسیر Shuster Trail در Point Pelee پذیرفته شده است. فقط برای یادآوری اینکه دوربین من هنوز خراب است و اینها تنها طرح هایی از آنچه من می توانم ببینم و عکس های واقعی نیستند. عود عزادار یکی از “آدم کش ها” است که اغلب در شاخ و برگ تازه به زمین می ماند تا فقط و فقط برای یک نگاه اجمالی کوتاه بارها و بارها ظاهر شود. من خم شدم و به یک چوب افتاده خیره شدم و از کمال تعجب او به داخل چوب قدم زد و به اندازه کافی عزادار شد تا من بتوانم مرجع این طرح خوب را بگیرم. تصویر دوم ، بله تصویر نه عکس! یکی از مارهای آبی شمالی است که یک گاو نر بزرگ را برای ناهار پیدا کرده است. ما تماشا کردیم که این مار ماده به آرامی غذای خود را می بلعد. با تمام صداقت قورباغه در تلاش برای رهایی از آرواره های مرگ ناامید کننده بود. همانطور که تماشا می کردیم 2 مار نر کوچکتر آمدند و هنگام تلاش برای خوردن ماده با او ترکیب شدند. در کل خوب بود که طبیعت را هماهنگ ببینیم و همانطور که قرار است انجام دهیم را انجام دهیم. “
“یکی از نکات جالب توجه در حضور در نیوفاندلند 2 سال پیش تنوع پرندگان دریایی بود. پافین ها تازه در محوطه پرورش خود شروع به نشان دادن کرده بودند و همانطور که از اسمشان پیداست پس از آن پرواز طولانی ، پافین دور بودند. همچنین دلیل مشهور شدن آنها به دلقک های دریا مشهود بود. آرایش کامل و همه پیرایش ها ، یک منظره دیدنی بود. به این باور رسیده ام که همه دلقک ها نام و سبک آرایش خود را در اتحادیه دلقک ها ثبت کرده اند. بنابراین وقتی از این یکی پرسیدم اسمش چیست ، می دانی او به من چه گفت؟ برو حدس بزنی ؟؟؟ اشتباه!! او به من چیزی نگفت چون او یک پفک است نه یک طوطی. بنابراین به دلیل عدم مکالمه ، او را پری صدا کردم. من و پری از فوق العاده ترین گفتگوی 5 ثانیه لذت بردیم. یکی را که هرگز فراموش نمی کنم! “
“تحویل گرفتگی حلقوی 2021 بسیار مورد جستجو بود. در 10 ژوئن 2021 صبح با شکوه بود ، مه غلیظ سوپ نخود منطقه را محاصره کرد اما برای یک نقطه کوچک در ساحل بلیرور. تعداد کمی از افراد عظیم الجثه با شجاعت در برابر 100 رطوبت و جوجه تازه مگس ماهی برای دیدن شگفتی طبیعی روبرو شدند. همانطور که در حال راه اندازی تجهیزات خود بودیم ، من مبل راحتی را تنظیم کردم و مداد را تیز کردم ، مشتاق خورشید برای شکستن افق. کمربند نازک ابر در امتداد افق هم کمک می کند و هم مانع دید ما می شود زیرا سوختن کمی بیشتر طول کشید (البته به دلیل مهار گرما در ماه) اما این هلو زیبا کاملاً گاز گرفت. جمعیت از همه نوع با عینک ایمنی که چشمانشان را آراسته اند برای 30 دقیقه خوب این منظره را درنظر گرفتند. من مشتاقانه بر روی کاغذ خود حک کردم و سعی کردم همه جزئیات را به کمال برسانم. خوشبختانه گرفتگی کامل بعدی ما فقط طی دو سال انجام می شود و در آن زمان مطمئناً باید یک دوربین با کیفیت تنظیم کنم تا عکس های متوسطی را برای همراهی شما با تصاویر به ارمغان بیاورد. “

طراحی نقاشی تاکنون یک انحراف سرگرم کننده و به طرز شگفت انگیزی مثمر ثمر بوده است ، اما مور مشتاقانه منتظر است تا به خلق عکس بازگردد.

او می گوید: “برخی از پیروان عکاسی من روی نقاشی ها چسبانده شده اند و من در نظرات رفت و برگشت کردم.” “توصیفاتی که برای اسکیس ها ارائه کردم ، گرچه خیلی هم خونسرد بود ، اما امیدوارم برخی افراد را درگیر آنچه در آنجاست برای لذت بردن از آنها کنیم.

“[The sketches] محبوبیت کمی نسبت به برخی از پیروان خود کسب کرده اند ، [but] امیدوارم طولی نکشد که دوربین خوبی در دست دارم تا بتوانم از آنچه که بیشتر از همه لذت می برم بیرون بروم.

می توانید طرح های بیشتری از مور (و عکس های حیات وحش او) را در فیس بوک و اینستاگرام وی پیدا کنید.



[ad_2]

لینک منبع