ساعت هوشمند قریب الوقوع فیس بوک دارای دوربین متحرک است: گزارش

ساعت هوشمند قریب الوقوع فیس بوک دارای دوربین متحرک است: گزارش

[ad_1]

گزارش جدید ادعا می کند که فیس بوک نه تنها روی اولین ساعت هوشمند خود کار می کند ، بلکه مجهز به دو دوربین است که حداقل یکی از آنها می تواند از مچ جدا شود تا به راحتی به عنوان دستگاه ضبط عکس و فیلم کار کند.

The Verge گزارش می دهد که آموخته است که دوربین جلوی ساعت هوشمند فیس بوک عمدتا برای تماس های ویدئویی کار می کند در حالی که دوربین 1080p در پشت (که همچنین دارای فوکوس خودکار خواهد بود) می تواند از بدنه ساعت جدا شود و برای عکسبرداری و استفاده راحت تر از آن استفاده شود فیلم های.

این طرح ظاهراً با هدف تشویق دوربین برای استفاده واقعاً به عنوان دستگاه ضبط صورت گرفته است ، مسئله ای که هر دوربین مچ اندازی شده ای را که تا به امروز تولید شده است آزار داده است زیرا به طور کلی عکس گرفتن با دوربینی که روی آن چسبانده شده ناخوشایند است. بدن در راه است. این گزارش می گوید که ساعت هوشمند و سیستم دوربین آن بخشی از برنامه مدیرعامل فیس بوک مارک زاکربرگ برای ساخت دستگاه های مصرفی بیشتر و رقابت مستقیم تر با اپل و گوگل است. این دو جنگ افزار فناوری در حال حاضر چگونگی دسترسی فیس بوک به مخاطبان خود را کنترل می کنند ، این یک واقعیت است که دسترسی فیس بوک به دسترسی به درآمدزا ترین دارایی خود را از بین می برد: کاربران

The Verge همچنین گزارش می دهد که فیس بوک در حال حاضر با شرکتهای مخابراتی بی سیم ایالات متحده برای ارائه اتصال LTE به ساعت کار می کند ، که نشان می دهد برای ارائه عملکرد کامل نیازی به جفت شدن با تلفن هوشمند نیست. همچنین پیش بینی می شود که ساعت هوشمند اولین سری باشد و نسخه های بعدی به عنوان نقطه اتصال اصلی عینک واقعیت افزوده برنامه ریزی شده فیس بوک عمل می کنند. یکی از اقدامات فیس بوک ، آزمایشگاه های CTRL ، پیش از این بازوبندهایی را نشان داده است که می توانند از طریق حرکات مچ دست به عنوان کنترل کننده کامپیوتر عمل کنند.

ساعت هوشمند فیس بوک اولین تلاش این شرکت در زمینه سخت افزار یا حتی یک تلفن هوشمند نیست – همکاری تلفنی 2013 آن با HTC بمب گذاری شده – اما این اولین باری است که سعی در عرضه پوشیدنی دارد. همانطور که توسط دستگاه های وب کم Portal ثابت شده است ، فیس بوک نیز با فناوری دوربین بیگانه نیست. تنها س questionال این خواهد بود که آیا دوربین مچ دار مجهز می شود یا خیر ، چرا که تاکنون چنین چیزی وجود نداشته است.

گزارش شده است که ساعت هوشمند از نسخه سفارشی سیستم عامل اندروید گوگل استفاده خواهد کرد و مجموعه ای از برنامه های شخص ثالث و چندین مشارکت خود را به کار می گیرد تا سخت افزار را به اندازه کافی جذاب کند تا چشم از اپل دور شود.


اعتبار تصویر: نمودار سرصفحه با دارایی های دارای مجوز از طریق Depositphotos ایجاد شده است.



[ad_2]

لینک منبع