عکاس ویدئوی هواپیماهای بدون سرنشین را از "UFO ها" عجیب و پرتحرک ضبط می کند

عکاس ویدئوی هواپیماهای بدون سرنشین را از “UFO ها” عجیب و پرتحرک ضبط می کند

[ad_1]

جیمز کاولی ، عکاس و فیلم ساز ، هنگام مشاهده فیلم غروب خورشید در منطقه موآب در یوتا ، از تماشای دو شی ov بیضوی شکل به سرعت از طریق صفحه نمایش هواپیمای بدون سرنشین DJI Mavic 2 Pro خود کاملاً آگاه بود. اشیا به اندازه کافی واضح بودند که کاولی پس از مشاهده مورد دوم بلافاصله برگشت.

با انتشار گزارش مورد انتظار دولت ایالات متحده در مورد اشیاlying پرواز ناشناس ، در این ماه غوغا در مورد بشقاب پرنده ها به بالاترین حد خود رسیده است. در حالی که یافته های اولیه در این گزارش نمی گوید این مشاهدات غیر قابل توجیه از یک ریشه فرازمینی است ، دولت نیز این احتمال را رد نکرده است.

کاولی گفت: “بارزترین فرض این است که اینها اشکال یا پرنده هستند.” PetaPixel. “من در طول سالها بسیاری از آنها را دیده ام که به این صورت با نور پس زمینه پرواز می کردند. چیزی که باعث شد این اجسام را زیر سوال ببرم سرعت بود. از آنجا که من فیلتر Tiffen 1 / 8th Neutral Density را روشن کردم ، سرعت شاتر فیلم 1/60 ثانیه است و با دیدن این عبور ، هواپیمای بدون سرنشین من کمتر از 200 فوت بالاتر از من بود. برگشتم و تماشا کردم که آنها از پشت افق از بالای افق پرواز می کنند و مانند فلز از آفتاب آفتاب براق می شوند. “

بینندگان ایده های دیگری مانند گلوله یا هواپیمای بدون سرنشین مسابقه ای DJI FPV را ارائه داده اند. یک گلوله تقریباً غیرممکن به نظر می رسد از آنجا که متوسط ​​گلوله با 1700 مایل در ساعت حرکت می کند ، گرفتن یک دوربین DJI Mavic 2 بسیار سریع است. در حالی که کاولی همچنین نمی تواند سایر احتمالات را رد کند ، اما یک چیز در این فرضیه نمی گنجد.

او می گوید: “من چیزی نشنیدم.” “آنجا کاملاً ساکت بود مانند معمولاً در مناطق دور افتاده موآب. اگر گلوله بود ، من باید صدای تیراندازی از میان سنگهای قرمز را می شنیدم. اگر هواپیماهای بدون سرنشین بود ، به احتمال زیاد صدای وزیدن آنها را می شنیدم زیرا این فاصله کمتر از 200 فوت بالاتر از من بود. “

کاولی می گوید PetaPixel این اولین چیز عجیبی نیست که او در این منطقه بیابانی از یوتا دیده است.

“به عنوان تهیه کننده و مدیر آژانس خلاقیت که از نزدیک با جهانگردی یوتا همکاری می کند ، قبلا چیزهای عجیب دیگری را به حساب اینستاگرامم ارسال کرده ام. کویر مکانی عجیب و منحصر به فرد است ، این یکی از دلایلی است که من آن را خیلی دوست دارم. من در شبهای تابستان در بالای مسا بوده ام که می توانید حرکت ستاره ها را به دلیل تحریف گرما در دره های زیر مشاهده کنید و یک اثر بزرگنمایی ایجاد کنید.

“من شهاب سنگ ها را دیده ام که یک ابر سبز وهم آلود از گرد و غبار برجای گذاشته است. تنها چیز غیرقابل توضیح دیگری که در آن روبرو شدم زمانی بود که مشغول کار بر روی یک پروژه ویدیویی برای Zeiss Lenses بودم و به صحرا رفتم تا یک تایم لپس قدیمی از یک آسیاب بادی قدیمی را ثبت کنم. تقریباً در نیمه راه مرور زمان من چیزی بسیار روشن به آرامی از روی من پرواز کرد و هیچ سر و صدایی نداشت.

“من وقتی شروع به ویرایش کردم خوشحال شدم و متوجه شدم که در قابهایی که ضبط کردم ظاهر می شود. در ابتدا تصور کردم هواپیمایی کم پرواز است اما هیچ صدایی وجود ندارد. بعد از اینکه چند ثانیه طول کشید تا عبور از قاب و من در معرض 30 ثانیه قرار گرفتن در معرض قرار گرفتم ، بیشتر گیج شدم. می توانید آن را در صحنه پایانی فیلم تایم لپس مشاهده کنید. “

صرف نظر از پاسخ صحیح ، اشکالات ، گلوله ها ، هواپیماهای بدون سرنشین یا بیگانگان ، این ویدئو نشان می دهد که چه چیزی در تعریف UFO ها بسیار مناسب است – اینها واقعاً اجسام پرواز ناشناخته هستند.

اعتبار تصویر: عکس های جیمز کاولی و استفاده مجاز.



[ad_2]

لینک منبع