منظره یاب یک بازی پازل با موضوع عکاسی خم کننده است

منظره یاب یک بازی پازل با موضوع عکاسی خم کننده است

[ad_1]

اگر از علاقه مندان به بازی های پازلی خم کننده مانند Portal هستید ، ممکن است بخواهید نگاه خود را به Viewfinder نگه دارید ، یک بازی در حال توسعه که حول یک دوربین Polaroid می چرخد ​​و عکس های تغییر دهنده واقعیت را می گیرد.

این بازی ذهنیت سازنده بازی های مستقل است مت استارک و استودیوی بازی سازی او ، Robot Turtle ، که “در حال ساخت یک بازی در مورد دوربین” است.

در Viewfinder ، بازیکنان با معماهایی که باید با استفاده از دوربین فوری به سبک Polaroid حل کنند ، خود را در دنیای 3D می بینند. پس از گرفتن عکس از جهان و چاپ آن ، می توان عکس را – با تمام عمق و ویژگی های آن – برای تغییر واقعیت به جهان بازگرداند.

ممکن است گیج کننده به نظر برسد ، اما در اینجا یک فیلم کوتاه 1 دقیقه ای با کلیپ های گیم پلی آورده شده است که ایده بسیار بهتری از این مکانیک جذاب به شما ارائه می دهد:

در یکی از نمونه های ویدیو ، بازیکن در مقابل یک ساختمان بلند ایستاده است.

پخش کننده دوربین را بالا می برد و عکسی می گیرد که شامل کناره ساختمان ، پس زمینه و زمین باشد.

ما می بینیم که دوربین عکس فوری را به عنوان یک عکس فوری چاپ می کند.

سپس بازیکن با چرخاندن عکس فوری که صلاح می داند ، مکان را برای سوار شدن عکس به صحنه انتخاب کند.

وقتی عکس دوباره به صحنه وارد شد ، صحنه سه بعدی که ضبط شده است چیزی است که در واقع روی هم قرار گرفته است. پیاده روی به کنار ساختمان ، عمق عکس و این واقعیت را نشان می دهد که زمین در عکس اکنون به یک رمپ احتمالی در ساختمان تبدیل شده است.

PC Gamer گزارش می دهد که استارک اولین بار سال گذشته به عنوان یک توسعه دهنده دانشجویی ، مفهوم بازی خود را به نمایش گذاشت.

در اینجا چند نسخه نمایشی قبلی از شکل ظاهری این مفهوم در مراحل اولیه آورده شده است:


“جایی که یک بار ساده به نظر می رسید یک ترفند شسته و رفته است ، اکنون ما همچنین درک کاملی از چگونگی نمایش منظره یاب به عنوان یک بازی پازل مناسب داریم.” PC Gamer می نویسد “ما می بینیم که دوربین برای حل معما ، اشیا را کپی می کند ، نقشه های جدیدی را برای کاوش در داخل سطوح ایجاد می کند ، و فضاها را برای ردیف قطعات یک قاب جدید جستجو می کند.”

در مورد زمان عرضه منظره یاب برای عموم هیچ خبری نیست ، اما از آنچه تاکنون فاش شده است ، این مفهوم قطعاً امیدوار کننده به نظر می رسد.



[ad_2]

لینک منبع