Huawei Tease New Flagship P50 و آرایه دوربین دوگانه غول پیکر آن را تحریک می کند

Huawei Tease New Flagship P50 و آرایه دوربین دوگانه غول پیکر آن را تحریک می کند

[ad_1]

اگرچه در جریان رویداد راه اندازی آنلاین HarmonyOS 2.0 اطلاعات دقیق در مورد گوشی های هوشمند Huawei P50 فاش نشده است ، هوآوی یک نگاه اجمالی کوتاه از “پرچمدار بهار” آینده خود را به اشتراک گذاشت.

در جریان جریان مستقیم شرکت HarmonyOS و محصولات جدید که امروز برگزار شد ، این شرکت برنامه های خود را برای معرفی جدیدترین سیستم عامل خود برای تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های هوشمند نشان داد – که بدون شک به دلیل وضعیت فعلی شرکت در لیست سیاه این شرکت به Android متکی نخواهد بود – و قول می دهد که در طولانی مدت کارآمدتر برای مشتریان خود باشد.

اگرچه این شرکت در مورد برخی از محصولات جدید خود مانند تبلت های MatePad ، مانیتور MateView ، صفحه نمایش منحنی MateView GT و سایر موارد جزئیات زیادی ارائه داده است ، اما تلفن هوشمند P50 که شایعه شده و قبلاً درز کرده است مورد توجه ویژه قرار گرفت. در جریان این رویداد تاریخ رسمی راه اندازی نشده است ، اما Huawei یک پیش نمایش کوتاه را نشان می دهد که طراحی بیرونی خود را نشان می دهد ، با تمرکز زیاد بر روی دوربین های مارک Leica به ویژه که ادامه همکاری بین دو شرکت را تأیید می کند. ریچارد یو ، مدیرعامل گروه کسب و کار مصرف کننده هواوی ، می گوید که این تلفن هوشمند جدید قرار است عکاسی از تلفن همراه را به سطح جدیدی برساند.

در حالی که به نظر می رسد شایعات به ظاهر و طراحی گوشی نزدیک شده اند ، اما هیچ یک از مشخصات دوربین قبل از رویداد HarmonyOS 2.0 حدس زده نشده و نه بعد از آن تأیید شده اند. با این حال ، رندرهای منتشر شده از شکل ظاهری دوربین عقب – یک برآمدگی غول پیکر ، بیضی شکل که سیستم های دوربین واقعی را پنهان می کند و قسمت عظیمی از قسمت پشتی گوشی هوشمند را اشغال می کند – توسط تیزر رسمی این شرکت تایید شد.

این شرکت سری بعدی Huawei P50 را “زیبایی کاملاً زیبا با طراحی بسیار نازک و سبک و زبان طراحی برجسته” توصیف می کند و می گوید قرار است این بهار امسال به بازار عرضه شود ، اما هنوز هیچ تاریخ رسمی تایید نشده است.

در ترجمه مستقیم آمده است: “من البته در مورد سری P50 صحبت می کنم که قرار است در بهار امسال به بازار عرضه شود.”

با توجه به اینکه بهار در نیم کره شمالی رو به پایان است و جای خود را به تابستان می دهد ، این انتخاب زبان کمی گیج کننده است. این احتمال وجود دارد که Huawei به بهار 2022 اشاره داشته باشد ، اما به همان اندازه ممکن است که این شرکت قصد داشته است تلفن را در بهار سال جاری به بازار عرضه کند اما به دلیل مشکلات تجاری نتوانسته است این گوشی را ارائه دهد. همچنین ممکن است نتیجه یک خطای ترجمه باشد. جزئیات بیشتر درباره انتشار آن احتمالاً بعداً در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این تیزر کوتاه توضیح داده نشده که کدام مدل خاص از این مجموعه در این ویدئو به تصویر کشیده شده است ، اما TechRadar مظنون است که این ممکن است بالاترین سطح Huawei Pro50 Pro Plus باشد (ممکن است نام تغییر کند اما قرارگیری آن در خط Huawei به احتمال زیاد وجود ندارد) و سایر نسخه های ارزان قیمت دیگر گوشی های هوشمند متفاوت به نظر می رسند.

همانطور که در اوایل بهار امسال گزارش شد ، تمرکز زیاد بر روی طراحی آرایه دوربین عقب با ظاهری منحصر به فرد ، احتمالاً توسط این شرکت برجسته شده است تا توجه رسانه ای مورد نیاز هواوی را به دنبال داشته باشد ، پس از یک دوره دشوار که با تحریم های ایالات متحده روبرو شده است افت شدید سهم بازار برای غول فناوری چینی.



[ad_2]

لینک منبع