گیتزو سه ماهه Legende Tripod را به تأخیر می اندازد ، دردسرهای پیچیده

گیتزو سه ماهه Legende Tripod را به تأخیر می اندازد ، دردسرهای پیچیده

[ad_1]

سری سه پایه و کوله پشتی گیتزو با استفاده از انبوه لجنس گیر دیگری شده است: این شرکت ارسال کالا را برای رفع آسیب “زیبایی” به مدت سه ماه دیگر به تأخیر انداخته است. بدتر اینکه ، ارتباطات ضعیف شرکت منجر به اظهار نظرهای ناراضی و درخواست بازپرداخت شده است.

در 7 ژوئن ، گیتزو به روزرسانی در کمپین IndieGoGo خود ارسال کرد که حامیان را از مسئله ای مطلع می کند که حمل و نقل هر دو سه پایه را به طور قابل توجهی به تأخیر می اندازد.

این شرکت می نویسد: “با تشکر از بازخورد شما ، ما فهمیدیم که گاهی اوقات ، در مراحل بسته بندی و حمل و نقل ، سه پایه Légende ممکن است در سطوح محدود محصول و دکمه قفل آلومینیوم آسیب های جزئی زیبایی ببیند.” “اگرچه این هیچ تاثیری بر عملکرد سه پایه شما نخواهد داشت ، ما تمام این سوالات را به عنوان بخشی از تعهد خود برای ارائه محصول برتر به پشتیبانان وفادار خود بسیار جدی می گیریم ، بنابراین ما در حال اجرای یک بسته بندی ارتقا یافته و برخی بهبودها برای ارائه محصولات در شرایط بی عیب و نقص هستیم “

این مسئله مورد توجه قرار گرفت PetaPixel بررسی سه پایه و کوله پشتی Legende: از روی جعبه ، خراش ها و خراش ها روی سه پایه قابل مشاهده بود.

علامت ضخیم مشکی قابل مشاهده و لاستیک فرسوده روی قفل پیچش شافت مرکزی.

“در حالی که ما بسته حمل و نقل جدید را اجرا می کنیم ، فکر می کنیم بهتر است موقتا تحویل کالا را متوقف کرده و محموله های خروجی را به یاد بیاوریم و سریعا آن را برطرف کنیم. این کار حمل و نقل باقیمانده را حداکثر 3 ماه به تأخیر می اندازد ، ما از صبر شما قدردانی می کنیم. “گیتزو ادامه می دهد. “طبق معمول ، ما شما را در لیست کشورها و اعلان شماره پیگیری به روز خواهیم کرد و خدمات مشتری ما همیشه در دسترس خواهد بود تا شما را در جریان پیشرفت قرار دهید و در مورد حمل و نقل فعلی خود به شما اطلاع دهیم.”

این تأخیر به تنهایی لزوماً دلیلی برای هشدار نخواهد بود ، اما ارتباط ضعیف گیتزو با این نقطه هواداران زیادی را در حالت آماده باش قرار داده است. ماه گذشته ، گیتزو به طور ناگهانی تمام ارجاعات به سه پایه Legende و کوله پشتی را از وب سایت شرکت خود برداشت ، و باعث شد حامیان تصور کنند که قبل از ارسال آن ، قطع شده است. برای بدتر کردن شرایط ، این شرکت از پاسخ علنی دلیل این اتفاق در نظرات ارسال شده برای کمپین IndieGoGo خودداری کرد. در عوض ، یک نماینده شرکت بارها و بارها با همان بیانیه مشابه پاسخ داد:

ما بسیار متاسفیم که شما آن را از دست داده اید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری دریافت کنید ، لطفا با ما در اینجا بنویسید [email protected] و به روزرسانی های بیشتر در این مورد را دنبال خواهید کرد.

سوالات مکرر توسط PetaPixel به آن آدرس ایمیل و همچنین سایر نقاط تماس قبل از انتشار پاسخ داده نشد ، اما سه روز بعد ، یک نماینده گیتزو بالاخره پاسخ داد و گفت که این شرکت قصد دارد پس از دریافت محموله های حامیان کمپین ، این دو محصول را دوباره در وب سایت خود قرار دهد جولای.

این جدول زمانی ممکن است تغییر کند زیرا سه پایه حداقل تا سپتامبر به تأخیر می افتد.

حتی با این پاسخ ، حامیان از نحوه مدیریت ارتباطات توسط گیتزو ناراضی بوده اند و همین امر باعث شده است تا برخی از این کمپین “کلاهبرداری” در تعدادی از ایمیل های ارسال شده به PetaPixel. نظرات در مورد این کمپین داستان مشابهی را ترسیم می کند ، چندین نفر اظهار داشتند که آنها تصمیم گرفته اند با اختلاف در شارژ با بانک های خود ، سرمایه خود را پس بگیرند ، زیرا به نظر می رسد گیتزو درخواست های ارسال شده مستقیم به آنها را نادیده می گیرد.

یکی از حامیان می نویسد: “همانطور که دیگران گفته اند ، اگر برای گیتزو ایمیل ارسال کنید ، نمی توانید انتظار پاسخ داشته باشید.” “به نظر می رسد که آنها به همه نظرات پاسخ نمی دهند ، همانطور که در پاسخ های Gitzo در نظرات اینجا مشاهده می کنید. در مورد من ، گیتزو قول داد که تا فردا وضعیت زایمان را به من اطلاع خواهند داد و از آن زمان چند روز می گذرد و من هنوز هیچ ایمیلی دریافت نکرده ام. “

وی ادامه می دهد: “عدم پاسخ مناسب ، خواه نظر در اینجا باشد یا ایمیل ، احتمالاً یكی از دلایلی است كه گیتزو اعتماد بسیاری از افراد را از دست داده است.”

برخی از کاربران گزارش کرده اند که سه پایه را دریافت کرده اند ، اما مشخص نیست که در واقع چند گیتزو از طریق پست از طریق پست ارسال کرده است. برخی از افرادی که ردیف قیمت “فوق العاده زود پرنده” را خریداری کرده اند گزارش می کنند که مثلاً آن را دریافت نکرده اند. بدتر از آن ، یک کاربر برای خرید فوری سه پایه موجود در یک سایت چینی را پیدا کرد ، که باعث شد آنها در مورد صحت ادعاهای گیتزو در مورد دلیل تأخیر سه پایه سوال کنند.

به طور کلی ، بسیاری از حامیان معتقدند که تجربه آنها اعتبار برند را بسیار خدشه دار کرده است.

گیتزو به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.



[ad_2]

لینک منبع