برنامه مجهز به هوش مصنوعی که عکس ها را به کارتون تبدیل می کند در حال محبوبیت است

برنامه مجهز به هوش مصنوعی که عکس ها را به کارتون تبدیل می کند در حال محبوبیت است

[ad_1]

Voilà ، یک برنامه جدید تلفن همراه که هم در iOS و هم در Android موجود است ، محبوبیت زیادی را پشت سر گذاشته است. این می تواند سلفی ها و پرتره ها را با استفاده از هوش مصنوعی (AI) به کارتون های سریع 2D و 3D ، کاریکاتورها و نقاشی ها تبدیل کند.

برنامه Voilà AI Artist Cartoon Photo ، منتشر شده توسط Wemagine.AI ، یک برنامه تلفن هوشمند رایگان است که به کاربران امکان می دهد عکس های خود یا دیگران را بارگذاری کرده و آنها را به “شاهکارهای سرگرم کننده ، مانند نقاشی دوره رنسانس ، کارتون الهام گرفته از Pixar ، دست- کاریکاتور کشیده شده و موارد دیگر “که می توانند فقط برای سرگرمی ساخته شوند یا به عنوان آواتار و آیکون در طیف وسیعی از سیستم عامل ها استفاده شوند.

طبق گفته های دو بنیانگذار شرکت ، Voilà اولین برنامه آنها است و علاقه این دو را به ترکیب خلاقیت و توانایی های AI تقویت می کند ، این اولین برنامه ای است که آنها راه اندازی کرده اند. برنامه ویرایش سریع توجه کاربران را در هر دو فروشگاه برنامه با تقریباً 30،000 بررسی کاربر در Google Play و نشسته در شماره 23 در بخش “عکس و ویدئو” در فروشگاه App Apple در زمان انتشار ، جلب کرده است.

گزینه کارتون سه بعدی. عکس اصلی عثمان داوود

این برنامه از کاربران می خواهد که یک سلفی یا یک پرتره بارگذاری کنند و سپس چهره توسط الگوریتم هوش مصنوعی برنامه شناسایی شده و به مجموعه ای از چهار ارائه مختلف متحرک تبدیل می شود. این یک الگوریتم کامل نیست ، زیرا صورت باید به وضوح در عکس قابل تشخیص باشد در غیر این صورت هوش مصنوعی آن را تشخیص نمی دهد. همچنین اجازه چند چهره در هر رندر را نمی دهد – مانند عکس یک زن و شوهر – و عکس های حیوانات را نیز تشخیص نمی دهد.

پس از اینکه کاربر یک کارتون دو بعدی یا سه بعدی ، “رنسانس” یا گزینه کاریکاتور را انتخاب کرد ، تصویر پردازش می شود و می توان آن را به عنوان کلاژ پرتره اصلی تحویل داده شده در یک عکس بارگیری کرد یا هر یک را جداگانه صادر کرد. اگر تصویر اصلی از کیفیت پایینی برخوردار باشد ، نتیجه نهایی می تواند از دقت کمتری برخوردار باشد و ممکن است دانه دارتر یا پیکسلی باشد.

اگرچه بارگیری و استفاده از این برنامه از نظر فنی رایگان است ، اما ویژگی های رایگان به طور قابل توجهی محدود هستند و به سرعت ناامید کننده کاربران هستند. همه بارگیری ها در نسخه رایگان در پایین با علامت چاپ همراه است و در طول مراحل بارگذاری یا بارگیری عکس ، چندین تبلیغ نیز اغلب در برنامه ظاهر می شوند که بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد. فیلم های تبلیغاتی سرزده و پردازش کند به احتمال زیاد برای سوق دادن کاربران به گزینه پولی طراحی شده است زیرا رابط کاربری رایگان با این موانع دیجیتالی بسیار مانع می شود.

تبلیغات در کل تجربه برنامه رایگان قابل مشاهده هستند.

Voilà برای دور زدن تجربه کاربر اغلب دردناک در نسخه رایگان ، آنچه را اشتراک “Pro” می نامد ، ارائه می دهد که می تواند در یک آزمایش سه روزه آزمایش شود. این نوید حذف علامت های آبی و تبلیغات و همچنین افزایش سرعت پردازش تصویر است. همانطور که گفته شد ، خرید این برنامه به طور کامل امکان پذیر نیست و فقط به صورت اشتراک ارائه می شود: نرخ هفتگی 3 دلار ، ماهانه 6 دلار و هزینه اشتراک سالانه 30 دلار است.

علیرغم هزینه زیاد و نسخه رایگان با مانع ، کارتونی سازی نسبتاً سریع عکس ها همانطور که در رتبه بندی ، بارگیری و رتبه بندی برنامه نشان داده شده است ، غیرقابل انکار است. این برنامه را می توان برای iOS و Android بارگیری کرد.



[ad_2]

لینک منبع

42 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.