Adobe برای قطع Photoshop Mix و Photoshop Fix

Adobe برای قطع Photoshop Mix و Photoshop Fix

[ad_1]

Adobe اعلام کرده است که دو شاخه برنامه ویرایش عکس برای دستگاه های موبایل Photoshop Mix و Photoshop Fix را به برق وصل می کند که Adobe تا زمان انتشار “کامل” فتوشاپ برای iPad ارائه می دهد.

Adobe Photoshop Mix برای iPad در ماه ژوئن 2014 رونمایی شد و برای ایجاد برخی از پیشرفته ترین ابزارهای ویرایش Photoshop به دستگاه های تلفن همراه – مواردی مانند Upright ، Content-Aware Fill و Camera Shake Reduction طراحی شده است. این برنامه همچنین شامل ایستگاه از پیش تنظیم قابل تنظیم و ابزارهای ساده برای انجام کارهایی مانند ساخت عکس ترکیبی است.

هنگام آگاهی از محتوا ، Adobe Photoshop Mix را پر کنید.

Photoshop Fix در اکتبر 2015 اعلام شد و برنامه به سمت روتوش و ترمیم است. از ویژگی های آورده شده از فتوشاپ می توان به Healing Brush و Liquify اشاره کرد. از ویژگی های دیگر می توان به صاف ، تشخیص چهره ، ویرایش غیر مخرب ، سازگاری با عکس های با وضوح بالا و موارد دیگر اشاره کرد.

ابزارهای ویرایش در Photoshop Fix وقتی اعلام شد.

اما با راه اندازی فتوشاپ بر روی iPad در سال 2019 ، Photoshop Fix و Photoshop Mix اکنون اعضای اضافی و غیر ضروری خانواده فتوشاپ هستند. در نتیجه ، Adobe در صفحات پشتیبانی هر دو برنامه اعلام کرده است که در اواخر ماه جاری دیگر قطع نخواهند شد.

هر دو برنامه از فروشگاه برنامه حذف خواهند شد ، اگرچه برنامه های موجود در دستگاه های افراد به طور نامحدود به کار خود ادامه خواهند داد (یا حداقل تا زمانی که با نسخه بعدی iOS سازگار نباشند).

“نرم افزار آدوبی فتوشاپ [Mix/Fix] از 21 ژوئن 2021 دیگر برای بارگیری در فروشگاه App در دسترس نخواهد بود. ” “اگر برنامه را از قبل نصب کرده اید ، می توانید به استفاده از آن ادامه دهید ، اگرچه هیچ به روزرسانی جدید یا پشتیبانی یک به یک برای کاربران وجود ندارد.

اگر به دنبال یک برنامه ویرایش عکس سبک و سبک و دارای برخی از ویژگی های مشابه Photoshop Fix و Photoshop Mix هستید ، Photoshop Express برنامه موبایلی است که می خواهید به آن منتقل شوید. اگر می خواهید یک تجربه ویرایش کاملتر عکس در تلفن همراه داشته باشید و از پرداخت هزینه اشتراک منظم بدتان نمی آید ، Photoshop در iPad همان چیزی است که به دنبال آن هستید.



[ad_2]

لینک منبع