EarthCam با سونی در سکوهای جدید با وضوح بالا و با وضوح بالا کار می کند

EarthCam با سونی در سکوهای جدید با وضوح بالا و با وضوح بالا کار می کند

[ad_1]

EarthCam که اخیراً هنگام ثبت بزرگترین عکس گرفته شده از شهر نیویورک موج می زند ، دو دکل اضافی دوربین timelapse با وضوح بالا راه اندازی کرده است که از هسته آلفا 7R Mark IV سونی استفاده می کنند.

به دنبال راه اندازی EarthCam GigapixelCam X80 در ماه مه ، این شرکت دو دکل دیگر با دوربین با وضوح بالا را با وضوح بالا اعلام کرده است: یک دوربین مجهز به زاویه دید 61 مگاپیکسل و یک رباتیک 61 مگاپیکسل دوربین ، که یک پایه تخت و پایه شیب 360 درجه را اضافه می کند.

این دوربین با زاویه دید عریض و غیر رباتیک از یک لنز پرایم سونی 20 میلی متر f / 1.8 بهره می برد که در Alpha 7R Mark IV نصب شده است تا فایل هایی با وضوح بالا و گسترده ارائه دهد. نسخه رباتیک از لنز Sony 25-70mm f / 3.5-5.6 OSS استفاده می کند و با توجه به اینکه به طور خاص برای کار با این لنز بهینه سازی و آزمایش شده است ، قابل تنظیم توسط کاربر نیست.

EarthCam ممکن است از سیستم دوربین سونی در هسته اصلی خود استفاده کند و بنابراین کیفیت تصویر کاملاً مستند است ، اما به لطف Sony Camera Remote SDK ، این شرکت قادر است قابلیت های قابل توجهی در اطراف دوربین ایجاد کند. محفظه EarthCam از عناصر محافظت می کند و مجهز به آنچه شرکت به عنوان پاک کننده ، باتری و پشتیبان گیری از اطلاعات “بدون تعمیر و نگهداری” می کند. دوربین را می توان از راه دور کنترل کرد و وظیفه آن ثبت پیشرفت مداوم یا نقاط عطف خاص است.

بیشتر مشتریان EarthCam تجاری یا صنعتی هستند ، اما به دلیل ویژگی های پیشرفته نرم افزار ، این سیستم دارای چندین برنامه خلاقانه است. EarthCam هزینه هر محوطه محوطه خود را منتشر نمی کند ، اما احتمالاً گرانتر از آن است که اکثر سازندگان حاضر به خرید آن نیستند. و در حالی که رقبایی مانند photoSentinel چندین ویژگی مشابه را در اختیار شما قرار می دهند و با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری برای متوسط ​​صاحب مشاغل کوچک ارائه می شود ، EarthCam عملکرد را به سطح دیگری می رساند.

هر دو سیستم جدید 61 مگاپیکسلی از یک پلت فرم سیستم عامل تعبیه شده Linus با حالت جامد صنعتی با CPU ARM9 و 64 گیگابایت حافظه پشتیبان استفاده می کنند. اگر از طریق اترنت یا اتصال بی سیم 4G یا 5G متصل شود ، می توانید از طریق یک پریز دیواری استاندارد تغذیه کنید یا اگر در محلی که برق سنتی در آن وجود ندارد مجهز به سیستم خورشیدی باشد. EarthCam همچنین نرم افزار سفارشی ارائه می دهد که می تواند برای نظارت و تنظیم دوربین از طریق رایانه یا دستگاه تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد.

در اوایل این ماه ، EarthCam ویدئویی را منتشر کرد که انواع پروژه هایی را که می توان با محصولات خود ساخت و اینکه چرا وضوح بالا از ارزش ویژه ای برخوردار است ، نشان می دهد. فراتر از گذشت زمان مانند مورد زیر ، سکوهای EarthCam مجهز به یک ربات رباتیک (مانند رباتیک 61 مگاپیکسلی جدید) همچنین می توانند با هم قرار دادن تعداد زیادی عکس ، تصاویر گیگاپیکسلی با وضوح بسیار بالا تولید کنند.

از این دکل های دوربین می توان برای پخش مستقیم نیز استفاده کرد که EarthCam آن را با دوربینی که هم اکنون از طریق میدان تایمز در نیویورک به صورت زنده پخش می شود و با کیفیت 4K پخش می کند ، نشان می دهد.

در حالی که همانطور که گفته شد EarthCam قیمت دقیق را منتشر نمی کند ، می گوید که این مدل های جدید “با قیمت متوسط” هستند و برای سهولت پرداخت هزینه برای مشاغل کوچک یا متوسط ​​طراحی شده اند. تولید طولانی مدت تایم لپس یک هنر عالی است ، اما هنوز هم برای مشاغل تجاری تجاری بسیار ارزشمند است و اگر EarthCam بتواند قیمت گذاری خود را به حدی برساند که حداقل با گزینه های ارزان تر مانند photoSentinel قابل مقایسه باشد ، پروژه های بلند مدت با کیفیت بالاتر در نتیجه آمده است.



[ad_2]

لینک منبع