FlashQ X20 یک فلش TTL به اندازه جیبی و یک چراغ ویدیویی LED است

FlashQ X20 یک فلش TTL به اندازه جیبی و یک چراغ ویدیویی LED است

[ad_1]

آزمایشگاه های لایت پیکس مستقر در هنگ کنگ یک سیستم FlashQ به نام X20 را برای سیستم های بدون آینه سونی راه اندازی کرده است که هم باروی روشن و هم از دوربین است و از دوربین خارج است.

X20 یک نسخه به روز شده از سیستم قبلی خود است و یک چراغ LED دو رنگ برای فیلم اضافه می کند که همچنین به عنوان یک لامپ مدل سازی و فلش TTL با رادیو کنترل بی سیم کار می کند که از رابط کفش “Mi” استفاده می کند.

FlashQ X20 همان فرم فشرده GN20 موجود از سری کمپانی ها را به کار می برد اما ویژگی های جدید و بهبود یافته نسل قبلی را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیتهای درخواست شده TTL و کنترلهای بصری بیشتر به این نسخه اضافه شده اند. صفحه نمایش LCD به شکل دایره ای در پشت واحد فلش به روز شده است تا این عملکردهای جدید و گزینه های تنظیم بهتر را به شما نشان دهد و قول می دهد کنترل بهتری بر روی نور ویدیوی LED جدید و تنظیمات روشنایی / دمای رنگ قابل تنظیم داشته باشد.

در حالی که این ویژگی ها لزوماً برجسته نیستند ، فاکتور شکل آن این است: X20 فوق العاده جمع و جور است. می توان آن را به عنوان یک سیستم استاندارد از نوع فلاش بر روی دوربین مانند سایر نورهای سرعت موجود در بازار استفاده کرد ، با این وجود بدنه اصلی X20 را می توان به راحتی از کفش گرم (جایی که فرستنده در آن قرار دارد) جدا کرد که سیستم را قادر می سازد تا بدون نیاز به خرید لوازم جانبی اضافی به عنوان فلش خارج از دوربین استفاده شود.

لامپ 2.4 گیگاهرتزی می تواند تا 90 درجه شیب داشته باشد ، دارای شماره راهنمای 20 (در ISO 100) با پوشش کانونی 23 میلی متر بر روی یک سیستم با فرمت 35 میلی متر است ، و LIghtPix ادعا می کند باتری فرستنده می تواند تا 30 ساعت کار کند (120 روز در حالت آماده به کار). خود فلاش توسط دو باتری قلمی تأمین می شود و مدت زمان بازیافت آن از پنج تا شش ثانیه با تمام قدرت است.

طبق گفته این شرکت ، X20 می تواند در هر باتری در حدود 2000 فلاش با حداقل قدرت و 100 با حداکثر توان شلیک کند. نور LED روشنایی و دمای رنگ قابل تنظیم است (از 3000 تا 5500 کلوین) و حداکثر 60 لوکس خروجی در فاصله یک متر ارائه می دهد و می تواند با تمام قدرت حدود یک ساعت مداوم روشن بماند. اگرچه می توان از سیستم به عنوان تنظیماتی از نوع “خارج از دوربین” استفاده کرد ، اما دامنه تا حدودی محدود است. طبق صفحه محصول ، ماشه رادیو از یک سیستم کم مصرف با حدود 10 متر برد بی سیم استفاده می کند.

در حال حاضر ، FlashQ X20 با مجموعه گسترده ای از سیستم های بدون آینه سونی از جمله سیستم های Sony Alpha از Alpha 7 اصلی تا Alpha 7S III تا RX10 Mark IV سازگار است. این شرکت اعلام کرده است که آنها قصد دارند به زودی پشتیبانی و سازگاری این فلش را روی سیستم های اضافی گسترش دهند.

سیستم FlashQ X20 با هزینه 149 دلار از آزمایشگاه های LightPix در دسترس است.



[ad_2]

لینک منبع