Google با Pixel 6: Report به طور چشمگیری طراحی دوربین خود را تغییر می دهد

Google با Pixel 6: Report به طور چشمگیری طراحی دوربین خود را تغییر می دهد

[ad_1]

درز جدیدی از طراحی ادعا می کند که برای اولین بار پس از مدتی ، گوگل به طور چشمگیری ظاهر تلفن هوشمند بعدی خود را تغییر خواهد داد. گوگل Pixel 6 و Pixel 6 Pro ظاهراً از یک طراحی کاملاً جدید با آرایه دوربین بسیار غیر معمول برخوردار است.

جون پروسر، که عمدتا به دلیل درز و شایعات پیرامون محصولات اپل مشهور است ، امروز رندرهایی از تلفن های هوشمند Google Pixel 6 و Pixel 6 Pro منتشر کرد که به گفته وی براساس عکس های واقعی دستگاهی است که به او نشان داده شده است.

”تصاویر واقعی این دستگاه برای من ارسال شده است. من تصاویر بیشتری نسبت به بیشتر نشت های دیگر برای این کار داشتم. ” “مانند ، تصاویر بسیار دقیق و دقیق از منبع ، با کیفیت عالی.”

از این رو Prosser از این نشت اطمینان نشان می دهد ، که نشان می دهد دو گوشی هوشمند جدید گوگل دارای یک آرایه دوربین هستند که به نظر می رسد شبیه Geordi La Forge با پوشش نازک معروف Star Trek باشد.

پروسر برای محافظت از منبع خود ، طراح داشت Renders By Ian (Ian Zelbo) – که همچنین مسئول نشت MacBook Air Prosser در اوایل این هفته بود – چندین تصویر را که از عکس منبع اصلی به عنوان پایه استفاده شده است مسخره می کند

ماکت ها دو دستگاه مختلف با دو آرایه دوربین متفاوت را نشان می دهد. Pixel 6 از طراحی مشابهی برخوردار است اما در دوربین ماژول نوار مانند آن فقط دو دوربین وجود دارد در حالی که Pixel 6 Pro بسیار بزرگتر است و در دوربین 3 دوربین قرار دارد.

پروسر می گوید: “من حدس می زنم آنها از نام XL خود که برای همیشه استفاده می کردند خلاص شدند.”

قسمت جلوی دستگاه دارای چیزی است که به زبان عامیانه از آن به عنوان طراحی دوربین سلفی “سوراخ-سوراخ” یاد می شود. این ظاهر به حداکثر رساندن میزان نمایشگر در جلوی گوشی هوشمند کمک می کند و از “بریدگی” که در آیفون های اپل دیده می شود جلوگیری می کند. بعلاوه ، حاشیه های اطراف نمایشگر به خصوص باریک به نظر می رسند و به نظر می رسد رندرهای Prosser نشان می دهد که تلفن از دستگاه خواننده اثر انگشت زیر نمایشگر مانند سایر دستگاه های اندرویدی موجود در بازار استفاده خواهد کرد.

این طراحی به قدری غیرمعمول است که پروسر می گوید اگر عکس های عملی از دستگاه را نمی دید ، بعید بود خودش گزارش را باور کند.

متأسفانه ، پروسر فقط تصاویر دستگاه را داشت و نه یک برگ مشخصات ، بنابراین قادر به حدس زدن در مورد نوع سنسورها ، دوربین ها یا فاصله کانونی در Pixel 6 یا Pixel 6 Pro نبود.

به نظر می رسد که رنگ نارنجی موجود در Pixel 4 در اینجا در Pixel 6 بازدهی دارد ، که پروسر می گوید به نظر می رسد با عناصر طراحی Pixel 1 و 2 ترکیب شده است.

Prosser نشان می دهد که دلیل عمده ای که به نظر می رسد گوگل در این طراحی بسیار “به دنبال آن است” این است که پیش بینی می شود این شرکت آنها را با سیلیکون اختصاصی خود ، GS1010 Whitechapel Chip آزاد کند. از آنجا که قسمت داخلی دستگاه بسیار متفاوت تنظیم شده است ، Prosser دلایل دارد که این شرکت همچنین مایل است اطمینان حاصل کند که نمای بیرونی تلفن هوشمند نشان دهنده این تفاوت است.

انتظار نمی رود دستگاه ها تا پاییز آزاد شوند.


اعتبار تصویر: عکس با مجوز از جون پروسر – صفحه اول فناوری – و طراحی شده توسط ارائه توسط ایان.



[ad_2]

لینک منبع