News Corp استرالیا آخرین عکاسان خود را اخراج کرده است: گزارش

News Corp استرالیا آخرین عکاسان خود را اخراج کرده است: گزارش

[ad_1]

طبق گزارش جدید News Corp Australia آخرین عکاسان کارمند خود را اخراج کرده و به طور کامل به استفاده از فریلنسرها روی آورده است. هشت عکاس آخر هفته گذشته مطلع شدند که موقعیت هایشان اضافه می شود.

به روز رسانی 20/5/2021: یک نماینده News Corp به PetaPixel می گوید که این سازمان هنوز عکاسان تمام وقت را استخدام می کند. گاردین داستان خود را برای انعکاس این موضوع به روز کرد. هنگامی که PetaPixel پرسید که این عکاسان در چه تعداد و در کدام رسانه ها کار می کنند و برای چه مدت به عنوان کارمندان تمام وقت خود ادامه می دهند ، نیوز کورپ از گفتن این سوال خودداری کرد

مطابق با روزنامه گاردین، غول انتشارات متعلق به روپرت مورداک آخرین عکاسانی را که برای تبلیغات Geelong ، NT News ، Hobart Mercury ، Townsville Bulletin ، Gold Coast Bulletin و Cairns Post کار می کردند ، در یک جلسه مدیریت فراخواند و به آنها گفت که توسط فریلنسرها جایگزین شود.

در این گزارش همچنین عنوان شده است که به این هشت نفر از کارمندان – آخرین نفر از کارکنان تمام وقت که زمانی تعداد آنها بیش از 100 نفر بود – این فرصت داده شد تا تجهیزات عکاسی کارمندان خود را با قیمت های تخفیف یافته خریداری کنند و به عنوان نیروی کار آزاد و خارج از کار خود برگردند.

چندین سال است که نوبت به عکاسی می رسد و به سمت یک مدل فریلنسر حرکت کرده است. سال گذشته ، این شرکت عکاس ارشد خود را به گری راماج رها کرد و در ماه نوامبر 16 موقعیت عکاسی را از 25 شغل حذف شده خود کاهش داد.

سخنگوی News Corp به “گفت:” این مدل ارائه مدل مستقل برای عکاسی و نحوه سفارش آن را کامل می کند. ” روزنامه گاردین.

نیوز کورپ تعداد زیادی روزنامه از روزنامه های محلی گرفته تا انتشارات ملی در استرالیا از جمله استرالیا ، News.Com.Au ، دیلی تلگراف و هرالد سان را اداره می کند. با این انتقال ، هیچ یک از 142 ویژگی آن یک عکاس تمام وقت را استخدام نمی کند.

در اواخر آوریل ، News Corp Australia بیش از 20 روزنامه منطقه ای را با مارک های پایتخت ادغام کرد. این حرکت به دنبال تصمیم شرکت در توقف چاپ 112 روزنامه در سال گذشته انجام شد ، جایی که 36 روزنامه را به طور کامل تعطیل کرد و 76 باقی مانده را به فعالیت های فقط دیجیتال منتقل کرد. با این حال ، The Sunshine Coast Daily و Mackay’s Daily Mercury در حال تلاش برای بازگشت به چاپ در یک مرحله آزمایشی هستند.

سخنگوی News Corp گفت: “طی ماه گذشته ، وب سایت های بسیاری از سران منطقه ما با سران ایالت ما در NSW و کوئینزلند ترکیب شده است.”

تغییرات حاصل از این امر به خوبی برای نتیجه نهایی News Corp بوده است. مطابق با روزنامه گاردین، این شرکت هفته گذشته در تماس با درآمد سه ماهه خود “تعداد خوبی از اعداد” را منتشر کرد. این شرکت قصد دارد 100 نقش دیگر را در سال جاری ایجاد کند ، اگرچه 50 نقش آنها شامل انتقال کارمندان موجود به سمت های تازه ایجاد شده در بخش های داده ، صدا ، تصویر و فیلم است.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از طریق Depositphotos.



[ad_2]

لینک منبع