Olympus لنز M.Zuiko Digital ED 8-25mm f / 4 Pro را راه اندازی می کند

Olympus لنز M.Zuiko Digital ED 8-25mm f / 4 Pro را راه اندازی می کند

[ad_1]

OM Digital Solutions لنزهای Olympus M.Zuiko Digital ED 8-25mm f / 4 Pro را برای میکرو چهار سوم (MFT) معرفی کرده است. این لنز 35 میلی متر معادل 16-50 میلی متر نوید می دهد طیف گسترده ای از سناریوها را با زاویه دید گسترده و متنوع تا دامنه کانونی “طبیعی” پوشش دهد.

OM Digital ، که اشاره کرده است که نام Olympus برای محصولات قابل پیش بینی در آینده قابل پیش بینی همچنان پابرجا خواهد بود ، می گوید که این لنز جدید به لطف 16 عنصر در طراحی 10 گروه ، عملکرد نوری عالی دارد. این ترتیب شامل چندین اپتیک ویژه از جمله یک لنز دو سوپر کروی (DSA) ، یک لنز پراکندگی بسیار کم (ED) ، یک لنز پراکندگی فوق العاده کم ، دو لنز ED غیر کروی ، یک لنز شکست فوق العاده بالا (HR) ، یک HR لنز ، و یک لنز با کیفیت بالا (HD).

این شرکت می گوید که این طراحی سطح بالایی از تولید مثل تصویر را از لبه به لبه دیگر در کل دامنه بزرگنمایی ارائه می دهد ، و ادغام خاص لنز بزرگ DSA به طور قابل توجهی انحراف کماتیک ساژیتال را کاهش می دهد. OM Digital به طور خاص می گوید که لنز کاملا باز در f / 4 برای صحنه های شب و عکسبرداری مناسب است.

لنز 8-25 میلی متری f / 4 Pro همچنین دارای قابلیت عکسبرداری نزدیک با بزرگنمایی حداکثر 0.42 برابر است که OM Digital می گوید رقبای لنزهای نیمه ماکرو است. فاصله کانونی نزدیک به 9 اینچ در کل دامنه بزرگنمایی همچنین به ضبط اشیا near نزدیک عنصر جلو کمک می کند.

این لنز با وجود زاویه دید گسترده خود ، قادر است با فیلترهای 72 میلی متری کار کند که به گفته شرکت ، قابلیت انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کند که برای لنزهایی که این اندازه گسترده هستند ، غیر معمول است. علاوه بر این ، طراحی کلاچ فوکوس دستی به عکاسان این امکان را می دهد تا به سرعت بین فوکوس دستی و فوکوس خودکار جابجا شوند و همچنین این شرکت یک دکمه عملکرد لنز را در کنار اپتیکال قرار داده است تا تنظیمات یک لمسی را برای تنظیمات نقشه برداری امکان پذیر کند.

این لنز دارای طراحی ضد پاشش ، ضد گرد و غبار و یخ زدگی برابر با IPX1 تا 14 درجه فارنهایت برای آنچه OM Digital می گوید “نهایت اطمینان منحصر به فرد برای سری M.Zuiko Pro” است. این لنز همچنین دارای یک پوشش فلوئور بر روی عنصر جلو است تا امکان تمیز کردن آسان در محیط های بارانی ، برفی یا گرد و غبار را فراهم کند.

در زیر مجموعه ای از نمونه تصاویر تهیه شده توسط Olympus و عکسهای جاستین کافمن آورده شده است. هرکدام به پرونده با وضوح کامل نیز پیوند دارند.

لنز Olympus M.Zuiko Digital ED 8-25mm f / 4 Pro اکنون با قیمت 1100 دلار در دسترس است و از ژوئیه آغاز به کار می کند.



[ad_2]

لینک منبع