Razer Raptor 27 ، اولین مانیتور کامپیوتر مجاز THX را راه اندازی می کند

Razer Raptor 27 ، اولین مانیتور کامپیوتر مجاز THX را راه اندازی می کند

[ad_1]

Razer از مانیتور رایانه شخصی 27 اینچی خود خبر داده است که می گوید اولین مانیتور در صنعت است که گواهینامه THX دریافت می کند. این نمایشگر دارای یک مانیتور Quad HD (1440p) با سرعت تازه سازی 165 هرتز ، زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه ای است و 95٪ از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد.

Razer می گوید که این مانیتور جدید همانند مدل قبلی خود را با روکش مشکی مات و پایه آلومینیومی اجباری و همچنین کانال های مدیریت کابل ساخته شده در پشت و پارچه ای “بالا رده” حفظ کرده است. همانطور که برای یک مانیتور ساخته شده توسط شرکتی که عمدتا به بازی معروف است انتظار می رود ، همچنین دارای نور Razer Chrome RGB است که می تواند تا 16.8 میلیون رنگ با جلوه های مختلف نور را نشان دهد. این نورپردازی را می توان با سایر دستگاههای سازگار با Synapse 3 برای یک فضای محاسباتی با فضای متصل و منسجم هماهنگ کرد. Synapse 3 همچنین می تواند برای کنترل تنظیمات Raptor 27 مانند رنگ ، کنتراست و روشنایی استفاده شود.

در حالی که پایه آلومینیوم برای برخی جذاب خواهد بود ، Razer همچنین یک آداپتور Raptor VESA ارائه می دهد که به طور جداگانه فروخته می شود اما متناسب با همه مدل های Raptor طراحی شده است. این صفحه صفحه نصب سازگار با VESA را به پشت مانیتور اضافه می کند و واحد پایه تعویض شده را جایگزین می کند تا به مانیتور اجازه دهد تا روی پایه یا براستی به انتخاب کاربر سوار شود.

این مانیتور از یک صفحه نمایش IPS با زاویه دید 165 هرتز با وضوح Quad HD – 1440p یا 2560 × 1440 پیکسل – با پشتیبانی از هر دو فناوری همگام سازی تطبیقی ​​AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync استفاده می کند. تا آنجا که به دقت رنگ مربوط می شود ، Raptor 27 قول می دهد 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهد و از قابلیت HDR400 پشتیبانی می کند. Razer منتشر نکرده است که چه مقدار از گستره رنگ sRGB را پوشش می دهد یا حداکثر میزان روشنایی آن چیست ، اگرچه HDR400 به آن نیاز دارد تا حداقل 400 نیت از حداکثر روشنایی را بدست آورد.

برای اطمینان از نمایش رنگ ، لحن و تصاویر “مطابق با هدف سازندگان آنها” برای صدور گواهینامه THX به بیش از 400 آزمایش فردی نیاز است. تا به امروز ، THX هیچ مانیتور رایانه شخصی دیگری را تأیید نکرده است ، اگرچه سال گذشته خط تلویزیونی TCL برای اولین بار از گواهینامه THX برای حالت بازی خود برخوردار بود.

Razer Raptor برای پیش سفارش بلافاصله از Razer.com با قیمت 800 دلار در دسترس است. در زمان انتشار تاریخ تحویل پیش بینی شده ارائه نشده است.



[ad_2]

لینک منبع