Venus Optics از نسخه دیافراگم اتوماتیک 7.5 میلی متر f / 2 MFT رونمایی می کند

Venus Optics از نسخه دیافراگم اتوماتیک 7.5 میلی متر f / 2 MFT رونمایی می کند

[ad_1]

ونوس اپتیک نسخه ای از Laowa 7.5mm f / 2 for Micro Four Thirds (MFT) را روانه بازار کرده است که شامل تراشه ای است که فراداده را در EXIF ​​فراهم می کند و همچنین امکان کنترل دیافراگم از طریق دوربین را فراهم می کند.

در ابتدا در سال 2017 راه اندازی شد ، Laowa ادعا کرد 7.5 میلی متر f / 2 MFT وسیع ترین لنز f / 2 یک خط مستقیم برای میکرو چهار سوم است. این شرکت ادعا می کند که تا به امروز این مسئله همچنان ادامه دارد. این نسخه جدید دارای ساختار نوری مشابه نسخه استاندارد است اما تعداد پره های دیافراگم را از هفت به پنج کاهش می دهد تا به این لنزها اجازه تولید ستاره های خورشیدی 10 نقطه را بدهد.

آن فرمول نوری از 13 عنصر در 9 گروه تشکیل شده است. وزن نسخه اصلی لنز (که همچنان برای فروش موجود خواهد بود) 170 گرم و طول 55 میلی متر است. نسخه دیافراگم خودکار کمی سبک تر است – احتمالاً به دلیل کاهش تیغه های دیافراگم با وجود افزودن تراشه – و فقط 150 گرم وزن دارد ، اما دارای همان ابعاد فیزیکی است. نسخه کنترل دیافراگم جدید و نسخه استاندارد فیلترهای 46 میلی متری را می پذیرند.

این لنز 7.5 میلی متری f / 2 با درج تراشه و موتور CPU که امکان کنترل دیجیتال دیافراگم را دارند ، از لایوا 10 mm f / 2 Zero-D MFT و 50 mm f / 2.8 2x Ultra Macro APO پیروی می کند. همانطور که شرکت یادداشت می کند ، این ویژگی اضافه شده به ویژه برای خلبانان DJI Inspire 2 که می خواهند از لنزهای جمع و جور برای عکس های گسترده هوایی استفاده کنند بسیار مفید است.

این شرکت می گوید: “ذره بین برای تمرکز راحت تر هنگام چرخاندن حلقه فوکوس فعال می شود.” ”همچنین امکان تنظیم دیافراگم از طریق بدنه دوربین و طراحی بدون حلقه دیافراگم را فراهم می کند. با تراشه کنترل ، دارندگان DJI Inspire می توانند با جلوگیری از فرایند پیچیده نصب ، از مزایای آن بهره مند شوند. علاوه بر این ، فراداده ها در EXIF ​​ذخیره می شوند و می توان تنظیم دیافراگم از راه دور را انجام داد. “

لنزهای با زاویه دید فوق العاده مجهز به دیافراگم سریع به ندرت در بازار یافت می شوند. دیافراگم فوق العاده بزرگ f / 2 ، به خصوص در شرایط کم نور ، انعطاف پذیری بیشتری به لنز اضافه می کند. عکاسان می توانند برای جلوگیری از تولید سر و صدای ناخواسته بیش از پیش سرعت شاتر و ISO پایین تری را حفظ کنند. علاوه بر این ، عمق میدان کمتری را برای جدا کردن سوژه از پس زمینه به ارمغان می آورد. حداقل فاصله فوکوس 12 سانتی متری بسیار کوتاه عکس های نزدیک را تسهیل می کند که همچنین بوکه خامه ای و نرم تری با دیافراگم f / 2 ایجاد می کند.

در زیر چند نمونه عکس ارائه شده توسط Laowa آورده شده است ، اما جالب است که هیچ یک از آنها نمونه ای از ستاره خورشید 10 پر را نشان نمی دهد که شرکت ذکر کرده است.

Laowa 7.5mm f / 2 for Micro Four Thirds با کنترل دیافراگم با قیمت 549 دلار به فروش می رسد و می توانید در اینجا پیش خرید کنید.



[ad_2]

لینک منبع