ZY Optics Speedmaster 50 mm f / 0.95 خود را برای L-Mount راه اندازی می کند

ZY Optics Speedmaster 50 mm f / 0.95 خود را برای L-Mount راه اندازی می کند

[ad_1]

Zhong Yi (ZY) Optics اعلام کرده است که لنز بدون آینه Mitakon Speedmaster 50mm f / 0.95 در ابتدا برای سونی E-mount ، Canon RF-mount ، و Nikon Z-mount راه اندازی شد (و بعداً به Leica M-mount آمد) اکنون برای Leica L-mount. این اولین لنز f / 0.95 است که برای L-mount تولید شده است.

طراحی ZY Optics ’50mm f / 0.95 در ابتدا در سال 2019 اعلام شد و دارای 11 عنصر در هشت گروه است و شامل دو عنصر پراکندگی بسیار کم برای کاهش حاشیه رنگ و انحراف رنگی و همچنین یک عنصر شکست فوق العاده بالا در نزدیکی قسمت عقب لنز این شرکت هم شامل نمودار MTF و هم نمودار ساخت نوری است که در زیر مشاهده می شود:

همانطور که در پرتاب اصلی ذکر شد ، ZY Optics می گوید که این لنز به عکاسان “کنترل عالی” بر عمق میدان می دهد و به لطف عمق میدان کم ، تصویری “مسحورکننده و رویایی” فراهم می کند. بوکه به لطف دیافراگم 9 پره کاملاً گرد خواهد بود. این لنز همچنین از اندازه نخ فیلتر مشترک 67 میلی متری استفاده می کند.

Mitakon Speedmaster 50mm f / 0.95 از آنچه شرکت به عنوان ساخت “برتر” توصیف می کند ، دارای یک محفظه تمام فلزی است که ZY Optics ادعا می کند بسیار با دوام است.

این شرکت می نویسد: “احساس دقیق دقت در دست توسط یک حلقه کنترل دیافراگم به طور مساوی و علائم واضح بر روی بدن لنزها ایجاد می شود.”

دیافراگم بسیار سریع f / 0.95 برای انزوای سوژه ، بلکه برای عکاسی در نور کم ایده آل است.

”برای هر نور کم و محیط شبانه ، دیافراگم فوق العاده عریض بهترین گزینه برای عکسبرداری شماست. ZY Optics می گوید: Mitakon Speedmaster 50mm f / 0.95 می تواند منبع نور را به طور مداوم در کل قاب تولید کند ، بدون وجود شعله ور شدن کما به صورت تند و تیز. دیافراگم سریع f / 0.95 در عکاسی شب نیز بسیار عالی است. عکاسان می توانند با استفاده از Mitakon Speedmaster به راحتی لحظات جذاب شبانه را ثبت کنند. “

عکس از ون تای
عکس از ون تای
عکس از ون تای

این شرکت همچنین لنزها را به عنوان ایده آل برای فیلمبرداری معرفی می کند ، و می گوید که فیلمسازان متوجه می شوند که دیافراگم با کلیک کلیک می کند تا امکان کنترل صاف نوردهی فراهم شود. ZY Optics همچنین می گوید که پرتاب فوکوس طولانی نزدیک به 460 درجه امکان دقت بالایی را در تنظیم نقطه کانونی فراهم می کند.

Zhong Yi Optics Mitakon Speedmaster 50mm f / 0.95 for L-mount اکنون با قیمت 800 دلار مستقیماً از وب سایت این شرکت در دسترس است.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.