"اینستاگرام زن سفید" بو بورنهام ماهرانه فرهنگ اینترنت را تقلید می کند

“اینستاگرام زن سفید” بو بورنهام ماهرانه فرهنگ اینترنت را تقلید می کند

[ad_1]

بو بورنهام ، کمدین ، ​​یک نمایش موسیقی خنده دار و در عین حال بی رحمانه تک نفره را منتشر کرده است که فرهنگ اینترنت را سرگرم می کند و از طرفداران و افراد مشهور که آن را کاملا قابل گفتن و بر روی بینی می دانند ، تحسین شده است.

رابرت پیکرینگ “بو” برنهام یک کمدین و نوازنده آمریکایی است که فعالیت خود را از طریق YouTube آغاز کرد و از آن زمان به محبوبیت بیشتری رسیده است. او کمدی ویژه ای را با Comedy Central ضبط کرده ، کارهای برجسته خود را در نتفلیکس دیده ، در یک سریال MTV بازی کرده است و جوایز زیادی را در این راه دریافت کرده است.

وی در مصاحبه با کار اولیه خود به عنوان “کمدی موسیقی نوجوان” اشاره کرد سیم دار، برنهام در رویکرد خود از جمله موضوعات حساس مانند نژاد ، جنسیت ، جنسیت و مذهب ، و همانطور که توسط باشگاه AV، او در طول زندگی حرفه ای خود از افشای اعمال نادرست خود شانه خالی نمی کند.

آخرین آلبوم کمدی او “Inside” که از 30 مه در Netflix شروع به پخش کرد ، بورهام در یک اتاق کاملاً به شیوه همه گیر ضبط کرد. “اینستاگرام زن سفید” ، که یکی از 20 ترانه این پروژه است ، نمایندگی بسیار دقیق فرهنگ مدرن اینترنت را به ذهن متبادر می کند.

با پیمایش از طریق فید اینستاگرام ، کاربران احتمالاً با نمایه ای کاملا متناسب با متن روبرو می شوند:

یک لیوان شراب ساده
هنر خیابانی سیاسی باورنکردنی مشتق شده
یک رویایچی که از Urban Outfitters خرید
یک علامت نئون پرنعمت

تصاویر تصویری این آهنگ دقیقاً به اندازه متن ترانه به صحنه اضافه می شود و بیننده را مستقیماً به یک تقلید مسخره آمیز از برنامه محبوب به اشتراک گذاری عکس و بخشی از کاربرانش منتقل می کند ، البته بدون هیچ سوice نیتی. بوکه چراغ های پری ، یک میز صبحانه کاملاً منظم ، یک عکس سلفی بی نظیر اما بی نظیر ، انبوهی از کتاب های آفتاب گیر – این آهنگ همه چیز و بیشتر دارد.

آنچه در این ویدئو یوتیوب دیده نمی شود نحوه پایان آن است ، جایی که برنهام توسط خودش در یک اتاق تاریک نشسته دیده می شود ، به صفحه خیره می شود و به آنچه ارسال کرده نگاه می کند. این یک کلاه زیبا برای بخشی از تفسیرهای اجتماعی عالی است.

اینترنت نسبت به کارهای برنهام واکنش مثبتی نشان داده و جدیدترین مجموعه آهنگ های وی را به طرز گسترده ای خنده دار ، قابل گفتن و قطعه ای فوق العاده از هنر مدرن یافته است.

آلبوم Burnham “Inside” می تواند به صورت رایگان از طریق سیستم عامل های مختلف پخش شود ، اخیراً به Spotify اضافه شده است و در وب سایت وی یافت می شود.



[ad_2]

لینک منبع

41 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.