مدل ها و کت واک 2

مدل ها و کت واک – قسمت دوم

در این این مطلب که قسمت دوم از مقاله آموزشی مدل ها و کت واک است به ادامه مبحث آموزش مدلینگ و همچنین آموزش کت واک پرداخته ایم. در نوشته قبل ، روش راه رفتن (کت واک) چند نفر از معروفترین سوپر مدل های دنیا را بررسی کردیم. قبل از ادامه مطلب لازم میدانم مجددا یادآوری کنم که مدل بودن تنها یک شغل نیست بلکه یک نوع روش زندگی کردن است. این یعنی مدل بودن را باید در درون خود، در رفتارهایتان، حرف زدنتان، لباس پوشیدنتان وحتی  راه رفتن خود داشته باشید و برای آن تمرین کنید.

لازم به توضیح و تاکید است که مدل بودن به هیچ وجه به معنی اغراق کردن در آرایش و استفاده از لباس و یا کفش های عجیب و نامتناسب از لحاظ رنگ و یا فرم نیست. ساده بودن، آرایش لایت، تناسب بین لباس و میکاپ و ترجیحا استفاده از رنگ های خنثی، کلید اصلی متفاوت بودن شما در یک جامعه  شلوغ و کم تناسب است.

4- افتادن : Jessica Stam”جسیکا استم”

افتادن جسیکا استک در کت واک

حتی زمین خوردن یک مدل هم در کت واک متفاوت است!! میخواهید ببینید که یک مدل حرفه ای چطور زمین میخورد؟!! به افتادن “جسیکا استم” در طی کالکشن پاییزه برند “کلوئه” در سال 2006 و در حالی که داشت با صورت به زمین میافتاد دقت کنید.

اما همه چیز به اینجا ختم نشد او دوباره ایستاد و مثل یک حرفه ای کت واک خود را با تشویق تماشاچیان به انتها برد.

5- رژه : Sasha Pivovarova “ساشا پیوُوارووا”

مدل ها و کت واک - نویسنده: فریبرز میرکبیری

برای توصیف کت واک رفتن “ساشا” سوپر مدل روسی میتوان تنها یک جمله به کار برد “یک کت واک تمیز”. او با چهره یخی خود و نگاهی که به دوردستها خیره شده و با قدم زدن طاووس وارش که گویی مقصدش فراتر از انتهای “استیج” است یکی از نمونه های فوق العاده “کت واک” دنیاست. ساشا در واقع یک راه رفتن استاندارد و صحیح را برای شما یادآوری میکند و میتواند یکی از بهترین نمونه های موجود برای تمرین کردن و شروع ورود به دنیای مدلینگ برای مدل های جدید باشد.

بخوانید
در کلاس های آموزش عکاسی مدلینگ چه چیزهایی به شما یاد نمیدهند!

او از اولین باری که در سال 2014 برای شوی “کلوئه” به عنوان سردمدار و آغاز کننده کت واک، با قدم های منظم و صورت فرشته مانندش شروع به قدم زدن روی استیج  کرد تبدیل به یکی از مطرح ترین مدل های روز دنیا شد و همچنان نیز به عنوان یکی از بهترین ها مشغول به فعالیت است.

اینها تنها چند مورد و نمونه بسیر قوی از کت واک بود. مدلهایی که هر یک توانسته اند روش خود را در دنیای فشن و مد به جا بگذارند. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه کت واک و مدلینگ را به شما همراهان همیشگی وب سایت نگاتیو استودیو بدهد. نظرات و سوالات و پیشنهادات خود در مورد مدلینگ و کت واک و یا عکاسی مد و فشن را میتوانید در بخش نظرات انتهای همین صفحه با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

 منبع www.vogue.com