برنامه کنترل دوربین رابط قابل تغییر Cascable ، پشتیبانی از فاز یک

برنامه کنترل دوربین رابط قابل تغییر Cascable ، پشتیبانی از فاز یک

[ad_1]

Cascable نسخه 6.0 مجموعه ابزار حرفه ای عکاسی خود را منتشر کرده است که با اضافه کردن کنترل از راه دور تلفن همراه و انتقال تصویر به دوربین های با فرمت متوسط ​​مبتنی بر Phase One IQ4 همراه با سایر به روزرسانی های مهم ، نشان دهنده همکاری با فاز یک است.

برای اولین بار ، کاربران IQ4 می توانند دوربین های خود را از iPhone یا iPad خود در هر کجا که هستند کنترل و خودکار کنند و تصاویر RAW 150 مگاپیکسلی را برای پیش نمایش و مدیریت به دستگاه های خود منتقل کنند.

Cascable 6.0 به روز شده همچنین شامل یک کنترل از راه دور کاملاً جدید و اصلاح شده است که برای تمام ترکیبات اندازه صفحه از کوچکترین آیفون گرفته تا بزرگترین iPad در هر جهت بهینه شده است. این شرکت می گوید که کنترل از راه دور جدید تمرکز بر وضوح و سهولت استفاده ، ایجاد یک نگاه تنظیمات قرار گرفتن در معرض و گردش کار بسیار ساده و تصفیه شده است.

این شرکت می گوید با استفاده از ابزارهای کنترل و خودکار کردن عملکردهای خود با استفاده از iPhone یا iPad ، کاربران Cascable “یک دوربین خوب بدون DSLR یا بدون آینه می گیرند و آن را حتی بهتر می کنند”. کاربران حتی می توانند عکس ها را از دوربین خود به دستگاه تلفن همراه خود منتقل کنند – از جمله فایل های RAW با کیفیت کامل از بیش از 200 دوربین مختلف DSLR یا بدون آینه که برنامه با آنها سازگار است و از طریق WiFi و / یا USB برای وارد کردن تصویر فوق العاده سریع متصل می شود.

با وجود گزینه های پیشرفته ، Cascable اصرار دارد که کاربران برای استفاده بیشتر از آن نیازی به یک عکاس یا برنامه نویس رایانه ای اصلی ندارند. این شرکت می گوید این برای “عکاسان حرفه ای است که می خواهند کنترل کاملی بر دوربین DSLR یا بدون آینه خود بدون استفاده از کنترل های روی دستگاه داشته باشند و همچنین مبتدیانی که مایلند از دوربین DSLR یا بدون آینه خود با استفاده از بهترین رابط کاربری لذت ببرند ”

با استفاده از برنامه کنترل کامل بر میزان نوردهی و سایر تنظیمات موجود در سیستم های بدون آینه و DSLR پشتیبانی می کنید. کاربران می توانند با استفاده از اتوماسیون کشیدن و رها کردن ، یک تایم لپس ضبط کنند که امکان ایجاد توالی های پیچیده و منحصر به فرد را فراهم می کند ، براکت های نوردهی ایجاد می کند ، از ماشین حساب های داخلی برای قرار گرفتن در معرض و سایر ویژگی های مفید برای عکاسی نجومی ، بلافاصله پشتیبان گیری از پرونده ها و بیشتر با بسیاری از ابزارهای اتوماسیون داخلی.

این برنامه همچنین به کاربران امکان کنترل شاتر DSLR یا دوربین بدون آینه را از طریق Apple Watch می دهد. در حالی که به iPad یا iPhone متصل هستید ، این برنامه امکان نمایش در تلویزیون با استفاده از اتصالات AirPlay یا HDMI را فراهم می کند.

Cascable می گوید این برنامه بدون در نظر گرفتن DSLR یا دوربین بدون آینه از یک رابط واحد و یکپارچه برخوردار است ، اما کاربران باید توجه داشته باشند که بسته به مدل دوربین و روش استفاده شده برای اتصال ، ممکن است برخی از ویژگی ها متفاوت باشد.

برنامه Cascable یک بارگیری رایگان در فروشگاه App Apple است ، اما ویژگی های کامل این برنامه فقط با نسخه “Pro” قابل تهیه است که می توان آن را به عنوان اشتراک (5 دلار در هر ماه یا 30 دلار در سال) خریداری کرد یا به طور کامل برای آن خریداری کرد 60 دلار



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.