عکاس ادعا می کند ادعای خدمات مشتری Peak Design گمراه کننده است

عکاس ادعا می کند ادعای خدمات مشتری Peak Design گمراه کننده است

[ad_1]

یک عکاس به لطف تجربه ای که با سه پایه مسافرتی Peak Design داشت ، پیام ها و توصیه های Peak Design را برای سرویس دهی محصولاتش زیر سوال می برد. پس از رها کردن آن ، او با خدمات مشتری پیک مقابله کرد. آنها به او گفتند که لازم است آن را تعویض کند ، اما او نشان می دهد که قابل تعمیر بود.

اندرو لئونارد ، متخصص YouTube ، ویدئویی را منتشر کرد که در آن توضیح می دهد که چگونه تجربه خود با سه پایه Peak Design Travel باعث شد او در بعضی از تصمیماتی که این شرکت در رابطه با آدرس دهی به قطعات آسیب دیده گرفته ، سر خود را خراشیده کند.

لئونارد می گوید که در اولین سفر خود با سه پایه ، آن را رها کرد و سر کاملاً روی یک سنگ فرود آمد. بعداً همان روز ، او فهمید که این صدای سنگزنی وحشتناک را به نمایش می گذارد و اگرچه به نظر نمی رسد روی توانایی سه پایه در نگه داشتن ایمن دوربین تأثیر بگذارد ، او می خواست با این مشکل کنار بیاید. او فهمید که این یک تکه خاک یا ماسه است که در سر قرار گرفته است ، او نگاه کرد تا ببیند آیا می توان به او دستورالعمل هایی برای تمیز کردن آن داد.

با کمال تعجب ، Peak Design هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام این کار ارائه نداد ، اما به طور فعال از جدا کردن آن احتیاط کرد. در عوض Peak Design پیشنهاد می کند که از یک قوطی هوای فشرده برای از بین بردن هرگونه زباله استفاده کنید ، اما سر توپ را غرق نکنید یا آن را در زیر آب اجرا نکنید.

از آنجا که سر پیچیده ترین قسمت از کل سر سه پایه است ، لئونارد می گوید منطقی است که Peak Design نمی خواهد کسی با قطعات اشتباه کند زیرا شکستن آن به صورت تصادفی بسیار آسان است.

پس از تماس با خدمات مشتری و توضیح آنچه اتفاق افتاده است ، یک نماینده به لئونارد گفت که سر سه پایه یک واحد مهر و موم شده است و بنابراین ورود هرگونه خاک یا شن به داخل سر غیرممکن است. بنابراین ، هر صدایی که می شنید در نتیجه یک قسمت آسیب دیده بود و کل سر باید تعویض شود. لئونارد ناراضی ، اما موظف ، دستور تعویض را داد.

علاوه بر این ، از زمان تعویض سر ، او تصمیم گرفت آن را جدا کند تا ببیند چه قطعه ای شکسته است زیرا جدا از سنگ زنی ، به نظر می رسد که این قطعه هنوز به درستی کار می کند.

آنچه او یافت این بود که برخلاف آنچه به او گفته شده بود: هیچ قسمت شکسته ای در داخل سر سه پایه وجود ندارد و در عوض ، فقط باید به درستی تمیز شود. وی همچنین معتقد است كه دستورالعمل استفاده از یك قوطی هوای فشرده در حقیقت ممكن است مشكل را بدتر كند ، زیرا به نظر می رسد این بقایا بیشتر به مكانیك های دستگاه منتقل شده است.

“به طور خلاصه ، Peak Design ادعا می کند که سر توپ آنها یک واحد مهر و موم شده است ، و سعی می کرد که وقتی مشتری به آنها اطلاع می دهد که من آن را کنار گذاشته ام ، مسئولیت بیشتری را به گردن من بیندازد” ، یک قانون subreddit). “من هزینه یک سر تعویض توپ را پرداخت کردم ، و پس از تجزیه و تحلیل بیشتر واحد” خراب “از طریق یک قطره قطره – که نتایج آن را با Peak Design به اشتراک گذاشتم – شرکت به من برای خرید جایگزین سر توپی من 50 دلار پس داد.”

لئونارد می گوید که او هیچ مشکلی در زمینه طراحی یا ساخت سه پایه و سر ندارد – در واقع برعکس این مسئله است – اما امیدوار است که این وضعیت انتقادات سازنده ای را درباره حق تعمیر و چگونگی شفافیت شرکت ها درمورد مشتریان نشان دهد.

لئونارد می نویسد: “من سپاسگزارم که Peak Design پس از صحبت با جزئیات بیشتر در مورد ادعاهای آنها ، به من برای خرید جایگزین سر توپ بازپرداخت کرده است.” “در آینده ، امید من این است که Peak Design به جای ادعاهای دروغین گمراه کننده یا کاملاً غلط که موجب تقصیرهای اضافی یا غیرمجاز برای مصرف کننده می شود ، درمورد قابل جبران شدن با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.”

درخواست ها برای اعطای حقوق بیشتر به خریداران در هنگام تعمیر محصولات خریداری شده ، در سال گذشته افزایش یافته و حق ملی برای اصلاح لایحه در کنگره ثبت شده است. در حالی که جدی ترین منتقدان حق تعمیرات شرکت های بزرگ فناوری مانند اپل و مایکروسافت هستند ، شرایطی مانند این وضعیت اطمینان می دهد که نه تنها مشتریان هزینه کمتری پرداخت می کنند ، بلکه قطعات کمتری در محل دفن زباله قرار می گیرند. یک شرکت آگاه از نظر محیط زیست در خط مقدم قهرمانان Peak Design است – و در هسته اصلی بازار کار کرده خود است که به تازگی راه اندازی شده است – بنابراین ارائه یک راه حل مانند چیزی است که پشت سر آن باشد.

“برای تکرار ، آنها نمی خواهند افرادی که قسمتی از سه پایه را تعمیر می کنند که برای اتصال دوربین بسیار گران قیمت خود به آن بسیار مهم است. از طرف دیگر ، حق تعمیر حرکت به طور فزاینده ای حیاتی شده است. “

“من می خواهم ببینم Peak Design در اینجا چیزی را به عنوان نقطه میانی جمع كرده است ، مانند برنامه RMA برای واحدهایی كه نمی خواهند مردم آنها را جدا كنند و خودشان را خراب كنند. حداقل ، از نظر من Peak Design باید رویکرد آنها در مورد برقراری ارتباط با مشتریان در مورد چگونگی کارکرد این جایگزین ها را اصلاح کند. “

وقتی برای اظهار نظر در نظر گرفته شد ، Peak Design می گوید PetaPixel که قصد دارد این کار را انجام دهد پس از بررسی جزئیات این پرونده خاص ، این شرکت نحوه نگاه به پرونده های پیش رو را تغییر داده است.

تا این زمان ، مشخص شده است که هر Head Ball سه پایه مسافرتی Peak Design که به دلیل افت افتاده برای بازرسی برگردانده شده است ، دچار شکستگی در قسمت Ball Head شده است. علاوه بر این ، این Head Head های افتاده همان صداهای “ریز” را دارند که توسط مشتری توصیف شده اند. سرویس مشتری Peak Design یک فیلم آموزشی در مورد خرابی و جمع آوری مجدد Ball Head دارد اما خصوصی بودن این ویدیو را انتخاب کرده است. اول ، فرایند پاره شدن و مونتاژ مجدد Head Tripod Ball Ball برای تکمیل صحیح به مهارت و دقت بالایی نیاز دارد. دوم ، سفره سر دستی سه پایه مسافرتی از حجم بالایی از قطعات دقیق تشکیل شده است و تهیه و انجام آن را برای تعمیرات مشتری بصورت جداگانه برای شرکت دشوار می کند.

با توجه به تشخیص این مشتری مبنی بر اینکه شن و ماسه در واقع مقصر ایجاد سر و صدا در Ball Ball است ، خدمات مشتری Peak Design نحوه رسیدگی به این موارد را به سمت جلو تغییر می دهد. در مواردی که مشتری معتقد است خاک و ماسه به داخل سر توپ نفوذ کرده است ، سرویس مشتری Peak Design ممکن است تصمیم بگیرد که فیلم آموزشی را به اشتراک بگذارد که راهنمایی برای جدا کردن و مونتاژ مجدد سر توپ را ارائه می دهد. زباله های غیرضروری اثرات زیست محیطی است که Peak Design بسیار جدی می گیرد. اگر تغییر در روش خدمات مشتری بتواند به کاهش بیشتر زباله ها کمک کند ، Peak Design از انجام این کار خوشحال است.

علاوه بر این ، مدیر عامل Peak Design ، پیتر درینگ ، در پاسخ به فیلم لئونارد ، اظهار داشت که خوشحال است که این موضوع مطرح شده است.

Dering می نویسد: “من فقط می خواهم بگویم … من واقعاً از فیلم و توضیحات کامل قدردانی می کنم.” “وقتی شنیدم تیم CS ما گفت که این واحد پلمپ شده است ، کمی له کردم. به راحتی مهر و موم نشده است. همانطور که به وضوح نشان دادید ، این صرفاً یک فرآیند مونتاژ کمی دشوار و یا جزئی است ، دقیقاً به همین دلیل است که ما از نگهداری آن دلسرد نشده ایم. با این حال … من موافقم که ما باید یک حد وسط داشته باشیم و فرصتی را برای کسانی که می خواهند بتوانند به آن سرویس دهند ، فراهم کنند تا به آن سرویس دهند. ما در یک زمان مناسب چیزی را تهیه خواهیم کرد. باز هم برای فیلم منصفانه متشکرم. “


اعتبار تصویر: عکس هایی از Peak Design Travel Tripod که توسط Andrew Leonard شهرت داشته و با اجازه استفاده شده است.



[ad_2]

لینک منبع