عکاس با دوربین دیجیتال ظاهر فیلم با فرمت بزرگ را بازسازی می کند

عکاس با دوربین دیجیتال ظاهر فیلم با فرمت بزرگ را بازسازی می کند

[ad_1]

عکاس اوکراینی Olexiy Shportun یک دستگاه ضبط تصویر ایجاد کرده است که ترکیبی از یک دوربین دیجیتال با سیستمی است که شبیه یک دوربین فیلمبرداری با قالب بزرگ است و عکس های پر جنب و جوش رویایی و غنی از بوکه را تولید می کند.

سیستم کامل دوربین Shportun طبق استانداردهای مدرن بسیار عظیم و کند است ، اما به او این امکان را می دهد تا به تصاویری با عمق میدان کم و کیفیت رویایی دست یابد که آنچه را که معمولاً از طریق روشهای عکسبرداری معمولی امکان پذیر نیست ، دور می زند.

او می گوید که ایده او ایجاد نسخه دیجیتالی عکس آنالوگ با فرمت بزرگ بود ، اما از فرایند عکس رنگی مرتبط با فیلم با این اندازه خودداری کنید.

وی می گوید: “این روش به هیچ نوع دفع شیمی شیمی احتیاج ندارد.” “در مقایسه با عکسبرداری از طریق منظره یاب ، این روش از کیفیت بالاتری برخوردار است زیرا فاقد مشکلی در دانه ، پرچین و حلقه های لنزهای تازه است و طراحی کل دوربین از دوربین های ایجاد شده بر اساس اصل عکسبرداری جمع و جور تر است. از طریق شیشه مات. “

شپورتون می گوید که او هنگام آزمایش ترکیبی از فلسفه های دیجیتال و آنالوگ ، به این ایده رسیده است ، زیرا قبلاً بر روی کاغذ عکس بر روی یک دوربین بزرگ با فرم خانگی عکس می گرفت.

وی می گوید: “برای مدت طولانی نمی توانستم هنگام عکاسی از شیشه مات به کیفیت قابل قبولی از تصویر دست پیدا کنم.” “من به دنبال بهترین مواد برای یک صفحه نمایش مات ، کاغذهای مختلف ردیابی ، و فیلم ها ، لنزهای فرنل بودم ، و در برخی موارد فکر کردم ، چرا از طرف دیگر به این مشکل نزدیک نمی شوم؟”

ظاهر دستگاه او شبیه یک دوربین با فرمت بزرگ است.

وی توضیح می دهد: “تفاوت در این است كه استاندارد عقب فقط یك دیوار متحرك است كه ابعاد آن 40 × 40 سانتی متر است و صفحه سفید مات آن رو به دوربین است.” در تصویر زیر ، او موقعیت لنزهای جلویی و دوربین دیجیتال را در مقایسه با صفحه نشان می دهد.

“استاندارد جلویی یک لنز با قالب بزرگ را در خود جای داده است که هنگام تمرکز تا بی نهایت ، یک میدان تصویر با قطر بیش از 40 سانتی متر دارد. در همان زمان ، فاصله از پشت لنز تا صفحه سفید 30 سانتی متر است. یک دوربین دیجیتال با لنز بزرگنمایی (در مورد من ، 14-42 میلی متر) بالای لنز نصب شده و از طریق یک سوراخ در استاندارد جلو به یک صفحه سفید هدایت می شود. “

شپورتون تصویری را از لنزهای با ابعاد بزرگ تهیه می کند و آن را با دوربین دیجیتال خود به سمت داخل به سمت صفحه می گیرد تا یک تصویر تمام شده ایجاد کند.

نمایی از داخل دوربین.

وی توضیح می دهد: “هنگام عکاسی ، ابتدا باید منظره یاب دوربین دیجیتال را جستجو کنید و صفحه سفید را روی شی object عکاسی متمرکز کنید تا تصویر را کادر بندی کنید. “پس از آن ، لازم است که لنز دوربین دیجیتال را به صفحه سفید متمرکز کنید.”

او می گوید که البته می توان مستقیماً لنزهای بزرگ را به دوربین دیجیتال خود با آداپتور متصل کرد ، اما معتقد است که فقط بخش “بدبختی” از قسمت تصویر لنز را به او می بخشد و بنابراین راه حلی نبود او حاضر بود سرگرم شود.

تکنیک او آهسته و روشمند است ، اما Schportun می گوید که این روش به او امکان می دهد تصاویر دیجیتالی به سبک بزرگ را بسازد.

وی توضیح می دهد: “ما عكاسی دیجیتالی رنگی با عمق میدان شگفت انگیز و فقط یك دوربین جمع و جور با لنز بزرگنمایی در اختیار داریم.”

برای دیدن تصاویر بیشتر الکسی شپورتون ، او را در اینستاگرام دنبال کنید یا از وب سایت او در اینجا بازدید کنید.


اعتبار تصویر: عکسهای Olexiy Shportun و با اجازه استفاده شده است.



[ad_2]

لینک منبع