عکاس Snaps Bird که سوار بر چوب Bigger Bird می شود

عکاس Snaps Bird که سوار بر چوب Bigger Bird می شود

[ad_1]

یک عکاس حیات وحش در میشیگان عکس عجیب یکبار در طول زندگی از یک پرنده کوچک را که سوار بر چوب بزرگتر پرنده می شود ، ثبت کرده است.

عکاس Jocelyn Anderson اخیراً مشغول عکاسی از یک مارماهی (شاهین دریایی AKA) در استخر بود که این برخورد عجیب رخ داد.

اندرسون می گوید: “من یک عکاس حیات وحش در جنوب شرقی میشیگان هستم که طرفدار پرندگان هستم.” PetaPixel. “من اخیراً یک شتر مرغ دریایی را دیدم که در امتداد لبه یک حوضچه در حال پرواز بود و متوجه شدم که شترمرغ مریدی ، مرغ سیاه بال قرمز را انتخاب کرده است.

همانطور که اندرسون لنزهای خود را روی دو پرنده متمرکز نگه داشت ، پرنده کوچکتر را در حمله به پرنده بزرگتر تماشا کرد.

این عکاس می گوید: “مرغ های سیاه بال قرمز به شدت از لانه های خود دفاع می کنند و برای در امان نگه داشتن بچه های خود به پرندگان بزرگتر حمله می کنند.” “شترمرغ یک چوب بزرگ برای نوسازی لانه حمل می کرد ، و هنگامی که جفت پرواز می کرد ، من می توانم مرغ سیاه را ببینم که به شتر مرغ بافندگی و صدا می کند.

“در یک نقطه Blackbird به نظر می رسید که روی چوب بزرگ قرار گرفته است ، و از همه مانورهای خود استراحت می گیرد. من تعجب كردم كه مرغ سياه از محل تودرتوي خود شتر مرغ تا چه حد دنبال مي كند – شايد از سواري رايگان لذت مي برد! “

شاید این آغاز یک سرویس مشترک اشتراک پرنده باشد ، یا شاید پرندگان تمام تلاش خود را می کردند تا صحنه ای از فیلم را دوباره بسازند سرویس تحویل کیکی:

کیکی جادوگر جوان سوار بر جارو خود با گربه اش جیجی در سرویس تحویل کیکی توسط استودیو گیبلی.

عکسهای حیات وحش اغلب نتیجه آمیزه ای از مهارت ، دانش ، آمادگی و شانس است. در سال 2018 ، یک عکاس حیات وحش در فلوریدا عکس قابل توجهی از یک ماهی شتر مرغ را که حامل یک کوسه بود و یک ماهی را حمل می کرد ، ثبت کرد.

“من سعی می کنم تا جایی که می توانم بیرون بروم تا عکس بگیرم. شما هرگز نمی دانید که در آن روز چه اتفاقی خواهد افتاد ، “آندرسون در مصاحبه ای با 2018 اظهار داشت گلاس آرت. “من همیشه به دنبال یادگیری بیشتر در مورد طبیعت هستم زیرا متوجه می شوم که عکسهای من هرچه بیشتر درباره موضوعم یاد بگیرم بهتر می شوند.”

کارهای بیشتر اندرسون را می توانید در وب سایت وی ، فیس بوک ، توییتر، و اینستاگرام.



[ad_2]

لینک منبع