عکس گرفته شده از ISS تصور می کند که ایستگاه فضایی با چه سرعتی حرکت می کند

عکس گرفته شده از ISS تصور می کند که ایستگاه فضایی با چه سرعتی حرکت می کند

[ad_1]

در حالی که اکثر آنها می دانند ایستگاه فضایی بین المللی بسیار سریع حرکت می کند ، ارائه یک ایده جامع از اینکه انتقال آن آسان نیست. برای کمک ، فضانورد فرانسوی توماس پسکت تصویری را ضبط کرده و به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد مسافرت با سرعت 17،400 مایل در ساعت چه حسی دارد.

با آزمایش روشی که او تجربه کرده است ، در هنگام تمرکز بر ایستگاه فضایی با پس زمینه آسمان شب سیاره زمین ، از نوردهی 30 ثانیه ای استفاده می کند.

ISS از حدود 250 مایلی (400 کیلومتری) بالای کره زمین به دور زمین می چرخد ​​و تکمیل یک مدار کامل حدود 90 دقیقه طول می کشد. این بدان معناست که ایستگاه و ساکنان آن هر روز حدود 16 بار بر روی کره زمین می چرخند. با وجود این سرعت باورنکردنی ، فضانوردان ایستگاه فضایی گفته اند که هنگام زندگی و کار در آنجا هیچ چیز غیر عادی را تجربه نمی کنند. هرچند از نظر ظاهری کاملاً متفاوت است. همانطور که توسط گرایشهای دیجیتال، ناسا یک سیستم اطلاع رسانی ایجاد کرده است که به هنگام علاقه مندی ایستگاه فضایی بین المللی از طریق محله آنها ، علاقمندان را مطلع می کند و به آنها اجازه می دهد ISS را با چشمان خود ببینند زیرا در یک شب صاف یا صبح زود به سرعت در آسمان جریان دارد.

توماس پسکت فضانورد آژانس فضایی اروپا بوده است گرفتن و به اشتراک گذاری بسیاری از تصاویر از زمین و عکس های نجومی دیگر از زمان ورود به ایستگاه فضایی بین المللی ، اما این آخرین تصویر اولین بار در سری جدید است که Pesquet در حال حاضر تلاش خود را متمرکز کرده است. این پروژه عکس شامل گرفتن تصاویری است که سعی در نمایش سرعت فوق العاده بالایی دارد که ایستگاه فضایی به دور زمین می چرخد.

از آنجا که مقیم ISS بوده است ، Pesquet در واقع چند دیدگاه منحصر به فرد از زمین را داشته است. در اواخر ماه مه ، او مجموعه ای از عکس ها را منتشر کرد که زمین را با چشم انداز قوی تر در آرایش واقعی آن ، با تمرکز بر روی آب ، به تصویر می کشد. این عکس ها غیرمعمول بودند زیرا به ندرت می توان چشم اندازهایی از این سیاره را مشاهده کرد که شامل نوعی خشکی نباشد. Pesquet’s فقط وسعت آبی اقیانوس ها را نشان می داد.

کانال یوتیوب ناسا مکانی عالی برای نگهداری اطلاعات درباره پروژه های فضانورد ISS و همچنین وضعیت زندگی در ایستگاه فضایی است.


اعتبار تصویر: عکس سربرگ توسط توماس پسکت / ESA



[ad_2]

لینک منبع