مامان انگلستان می گوید مرد عکس هایی را از شیردهی گرفته است ، دادخواست را برای غیرقانونی دانستن آن شروع می کند

مامان انگلستان می گوید مرد عکس هایی را از شیردهی گرفته است ، دادخواست را برای غیرقانونی دانستن آن شروع می کند

[ad_1]

یک مادر تازه وارد در انگلستان پس از آنکه گفت که هنگام پرستاری از نوزادش توسط یک مرد “خزنده” عکس گرفته است ، یک کمپین عمومی برای غیرقانونی بودن عکس های شیردهی بدون رضایت در مکان های عمومی آغاز کرده است.

اخبار شب منچستر گزارش می دهد که جولیا کوپر 32 ساله روی نیمکت شهر صالح به دختر 9 ماهه خود شیر می دهد که متوجه شد مردی روی نیمکت مجاور به او خیره شده است.

کوپر می گوید: “من به عقب خیره شدم تا به او بفهمانم که ساعت او را تنظیم کرده ام و با نگاه او خوب نیستم.” “با دلسردی ، او یک لنز تله را به دوربین خود متصل کرد و شروع به عکاسی از ما کرد. باورم نمی شد.

“من به سرعت چرخیدم و پشتم رو به او بود و تغذیه کودکم را تمام کردم. اما من نمی توانم آرام شوم ، تنها احساسی که داشتم چشمها و لنز دوربین او بر روی من بود. “

کوپر بعد از غذا ، گفت که او در مقابل مرد قرار گرفت و پرسید که آیا او از آنها عکس گرفته است.

کوپر می نویسد: “او تأیید کرد که این عکس ها را داشته و از حذف عکس ها امتناع ورزیده است.” “او با آرامش به من گفت که حق او است که از من در حالی که شیر می خوردم به دلیل حضور در جمع ، از من عکس بگیرد.”

کوپر سپس از مسئول پارک کمک گرفت که وی نیز در متقاعد کردن مرد برای حذف عکس ها موفق نبود. سرانجام کوپر به پلیس مراجعه کرد.

او می گوید: “بعداً همان روز با پلیس منچستر بزرگ صحبت كردم و پس از آنكه از تلفن خارج شدم تا بررسی كنم كه مرد واقعاً با قانون رفتار كرده است زیرا درست به نظر نمی رسد ، آنها تأیید كردند كه وی چنین بوده است.”

در وب سایت پلیس متروپولیتن آمده است: “عموم مردم و رسانه ها برای فیلمبرداری یا عکاسی در مکان های عمومی به مجوز احتیاج ندارند و پلیس هیچ قدرتی برای جلوگیری از فیلمبرداری یا عکسبرداری از حوادث یا پرسنل پلیس ندارد.”

همچنین بخوانید: زن در عکس TikTok با عکس “خزش” روبرو می شود ، با واکنش روبرو می شود

کوپر با اطلاع از اینکه اقدامات این شخص کاملاً قانونی از نظر قوانین انگلستان قانونی است ، از آن زمان شروع به کارزاری برای تغییر این مسئله کرده است و این استدلال را مطرح کرده است که “مادران شیرده طبق قانون باید از محافل فضول محافظت کنند.” او می خواهد با عکس های غیرمعارف مادران شیرده همانند “دامن زدن” (به عنوان مثال عکس های غیر توافق از دامن / لباس زنان) رفتار شود ، که در سال 2019 غیرقانونی اعلام شد – مجرمان با 2 سال زندان روبرو می شوند و در فهرست مجرمان جنسی قرار می گیرند.

کوپر دادخواست آنلاین را در Change.org آغاز کرد که بیش از 26000 امضا در زمان نوشتن این مقاله جمع آوری کرده است.

کوپر می نویسد: “ما اکنون باید به دولت نشان دهیم که این مسئله مهم است و از حمایت عمومی برخوردار است تا به قانون تبدیل شود.” وی گفت: “من از پذیرفتن مردی که با عکسهای من و کودکم به خانه رفت امتناع می ورزم ، و امیدوارم که شما در کار من برای به روزرسانی قانون و حمایت از زنان شیرده به من بپیوندید.

“چه ما بخواهیم در انبار عمومی شیر بخوریم ، و چه در شیر خصوصی شیر دهیم ، باید حق # تغذیه با شیر مادر را داشته باشیم.”

در اینجا ایمیل الگویی است که کوپر طرفداران این کمپین را برای ارسال به نماینده مجلس تشویق می کند:

موضوع: شیردهی در جمع و عکاسی بدون رضایت

نام نماینده عزیز ،

من در مورد موضوعی که اخیراً در پارلمان مطرح شده به عنوان یکی از رای دهندگان شما برای شما نامه می نویسم.

جف اسمیت نماینده مجلس از رهبر مجلس عوام پرسید که چگونه قانونی است که یک مرد به طور قانونی قادر به عکس گرفتن از مادری باشد که کودک خود را در یک پارک در منچستر با شیر مادر تغذیه می کند ، قانونی است. او پاسخ رضایت بخشی دریافت نکرد و از آن زمان اصلاحیه ای در لایحه جرایم پلیس و مجازات های 2021 را اعمال کرد که باعث می شود بدون رضایت گرفتن عکس از شیردهی ، جرم محسوب شود.

من از قانونی بودن چنین فضول ها شوکه شده ام. به نظر می رسد یک شکاف واضح در حمایت ها وجود دارد که از قانون برابری 2010 ، که از زنان شیرده در برابر تبعیض محافظت می کند ، قانون آزار و اذیت 1997 که فقط از قربانیان عکسبرداری مداوم محافظت می کند و قانون Voyeurism (Offments) 2019 که در حال حاضر از شیردهان محافظت نمی کند ، عبور می کند. که بدون رضایت آنها تصاویر ثبت شده است.

این “ناحیه خاکستری” برای عکسبرداری از زنان شیرده و نوزادان آنها نیاز فوری به آدرس دارد. اینکه یک زن در طی یک عمل صمیمی اما کاملاً طبیعی توسط یک غریبه عکس گرفته شود ، ناراحت کننده و نقض کننده است. این امر با رشد خارج از مرز که فقط در سال 2019 غیرقانونی اعلام شد ، تفاوتی ندارد.

من از شما می خواهم لطفاً از اصلاحیه لایحه جرایم پلیس و مجازات ها حمایت کنید ، این باعث می شود بدون رضایت گرفتن عکس از شیردهی جرم محسوب شود. مادران شیرده طبق قانون باید از محافظت از فضولات بیشتر محافظت کنند.

با احترام،

نام کامل شما

آدرس کامل شما
شماره تلفن شما (در صورت امکان)

ایالات متحده و انگلیس هر دو از حمایت گسترده ای برای عکاسی از غریبه ها در مکان های عمومی برخوردار هستند ، اما بحث و جدال در مورد اینکه این حمایت ها تا کجا باید ادامه داشته باشد ، در سال های اخیر وجود داشته است. پس از آنكه دادگاه تجدیدنظر آمریكا به نفع مردی 40 ساله كه زنان را در فروشگاههای بزرگ برای عكاسی از قسمتهای سینه و باسن آنها دنبال می كرد ، رای داد ، قانونگذاران تنسی با فشار دادن اینكه عکسهای غیر توافقی “توهین آمیز” در این ایالت غیرقانونی است ، پاسخ دادند.

اخبار روز نیویورک سال گذشته مقاله ای با عنوان “وقتی عکس شما به من آسیب می رساند: نیویورک باید به دنبال جلوگیری از عکاسی بدون رضایت از زنان” باشد. این تحقیق با مخالفت گسترده جامعه عکاسی ، به ویژه در میان عکاسان خیابانی ، خبری و مستند روبرو شد که معتقدند عکسهای صریح غریبه ها هم برای اهداف هنری و هم برای اخبار مهم است.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از Depositphotos



[ad_2]

لینک منبع