هزینه SSD Sabrent Rocket 16TB Thunderbolt بیش از رایانه شما است

هزینه SSD Sabrent Rocket 16TB Thunderbolt بیش از رایانه شما است

[ad_1]

سابرانت مدتی است که SSD های رایانه ای با ظرفیت بالا تولید می کند ، اما جدیدترین مورد آن موارد استفاده احتمالی خارج از ساختارهای رایانه های شخصی را بسیار گسترش می دهد. Rocket XTRM-Q جدید یک SSD خارجی 16 ترابایتی Thunderbolt و USB-C است که وعده سرعت تک دیسک تا 1500 مگابایت بر ثانیه را می دهد.

در حالی که سابرانت مدتی است درایوهای Thunderbolt خارجی تولید می کند ، این مارک تجاری است که بیشتر به تولید قطعات داخلی PC با کیفیت بالا شهرت دارد. این ممکن است تغییر کند ، زیرا با آخرین درایو خارجی خود کاملاً بیانیه می دهد.

اعلام کرد در توییتر، Sabrent Rocket در واقع یک حافظه SSD 16 ترابایتی نیست بلکه در واقع از دو SSD 8 ترابایتی M.2 NVe استفاده می کند که می توان آنها را به RAID 1 یا RAID 0 پیکربندی کرد. یک نگرانی اصلی است ، یک پیکربندی RAID 0 نرم افزار حداکثر 2500 مگابایت در ثانیه را فراهم می کند.

در یک فیلم برجسته منتشر شده ، Sabrent نشان می دهد که در RAID 0 ، Rocket به 2،752.6 MB / s سرعت نوشتن و 2،178.1 MB / s سرعت خواندن می رسد. در Raid 1 سرعت نوشتن به 1،359.9 MB / s و سرعت خواندن 2،203.5 MB / s کاهش می یابد. این افت عملکرد ممکن است ارزش آن را داشته باشد ، زیرا RAID 0 در صورت خرابی یکی از درایوها هیچ گونه محافظتی در برابر از دست دادن اطلاعات ندارد. در پیکربندی JBOD (فقط یک دسته دیسک) ، Rocket با سرعت 347.5 MB / s سرعت نوشتن و 14421.9 MB / s سرعت خواندن وارد سیستم شده است.

Rocket XTRM-Q با کامپیوترهای Windows و Mac کار می کند و با کابل Thunderbolt و آداپتور برق عرضه می شود. از نظر فیزیکی ، موشک 4.5 2.5 2.56 0. 0.68 اینچ (طول به عرض و ارتفاع) است که برای ظرفیت بسیار کمی بسیار کوچک است. دو SSD NVMe به انرژی بیشتری نیاز دارند تا اینکه Sabrent می توانست با Thunderbolt تحویل دهد ، بنابراین برای کار کردن به برق دیواری نیاز دارد. درایو همچنین باید از دکمه پاور خارجی خاموش و روشن شود. بنابراین در حالی که این شرکت می گوید که این طراحی با توجه به مسافرت طراحی شده است ، نیاز به آداپتور برق و کابل خارجی می تواند عاملی برای عکاسان و فیلمسازانی باشد که ترجیح می دهند یک کیت جمع و جور را نگه دارند.

Sabrent می گوید که می تواند اتصالات USB یا Thunderbolt 3 را به طور خودکار تشخیص دهد ، سرعت انتقال USB تا 900 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد و دارای سیستم های نظارت بر دما و سلامت است.

خود این پیشرانه آلومینیومی است و دارای یک نمای خارجی قابل جابجایی لاستیکی است. مواد خارجی به دلیل توانایی در غرق شدن موثر گرما انتخاب شده است. در کنار قاب دو LED کوچک وجود دارد که وضعیت هر SSD را نشان می دهد.

راحتی و عملکردی که Sabrent Rocket XTRM-Q ارائه می دهد ارزان نیست. قیمت درایو فوق العاده 2900 دلار است. این ممکن است بیش از آنچه مایل به صرف ذخیره سازی هستند باشد ، اما از نظر ارزش ، مقایسه با نسخه 8 ترابایتی Sabrent با قیمت 2000 دلار – دو برابر فضای ذخیره سازی اما نه دو برابر هزینه ، تا حدی تازه کننده است ، بد نیست.



[ad_2]

لینک منبع