عکسبرداری حاملگی Photobombs اسب ، لبخند برای دوربین

عکسبرداری حاملگی Photobombs اسب ، لبخند برای دوربین

[ad_1]

یک عکاس عروسی در اوهایو اخیراً پیدا کرده است که “بهترین جلسه زایمان” را انجام داده است وقتی که یکی از اسب های زن و شوهر تصمیم گرفت در تیراندازی شرکت کند ، برای دوربین لبخند بزند و همه را شکنجه کند.

کریستن زافیرو ، عکاس سین سیناتی ، عکاسی را برای فیل و آماندا (پسر عموی زافیرو) در چراگاه این زوج انجام می داد.

زافیرو می گوید: “ما دو بار دیگر عکسبرداری را امتحان کردیم و باران گرفتیم ، اما در روز یادبود ، سرانجام دور هم جمع شدیم.” PetaPixel. “دختر 10 ساله فیل ، آوا ، قرار بود در تیراندازی باشد ، اما آن روز او در دسترس نبود. ما مجبور شدیم این شلیک را انجام دهیم زیرا پزشکان مدام می گفتند آماندا می تواند هر روز زایمان کند! کودک اکنون بیش از 10 پوند وزن دارد بنابراین برای روز دوشنبه سزارین می شود.

“ما در مرتع فقط با فیل و آماندا عکس گرفتیم. سپس ما وسیله نقلیه تمام زمین را نزدیکتر به محلی که اسب ها در آن پرسه می زنند ، بردیم. “

با رسیدن به منطقه سایه دار زیر چند درخت ، گروه مستقر شدند و آماده ادامه تیراندازی شدند.

“وقتی من با دوربین خود تماس گرفتم اسبها بسیار کنجکاو بودند و یک نفر تقریباً مرا از نردبانم پایین انداخت!” عکاس می گوید “به عنوان یک عکاس ، اگر لکه های خورشید در همه جای صورت وجود داشته باشد ، کار سختی است. بنابراین من در تلاش بودم تا روشنایی را پیدا کنم و اسبها از نظر دوربین و من بسیار فضول بودند! “

به خصوص یک اسب ، باک شات ، علاقه زیادی به آنچه انسان ها انجام می دادند ، گرفت و او تصمیم گرفت که درست کنار فیل بایستد و ژست بگیرد.

“آن وقت بود که من گفتم شما حداقل می توانی برای من لبخند بزنی! بنابراین وقتی به نظر من رسید که او لبخند می زند ، من خندیدم ، آن وقت است که او واقعاً ادامه داد و ادامه داد!

“این واقعیت که او در واقع لبخند زد وقتی به او گفتم حال و احمقانه را تنظیم کن.”

معروف است که باک شات دارای شخصیتی بازیگوش است و او تنها اسبی بود که پس از کنجکاوی اولیه علاقه خود را به شلیک ادامه داد.

زافیرو می گوید: “آماندا می گوید که او قطعاً یک شخصیت است و همیشه می خواهد در مرکز توجه باشد ، بنابراین وقتی من خندیدم او فقط ادامه داد.” “به همین دلیل است که او چشمهایش را در چند عکس چرخانده است – من مطمئن هستم که او فکر می کرد اگر این اسب به حرکت خود ادامه دهد هرگز این عکسبرداری را به پایان نمی رسانیم.”

بعداً زافیرو این عکس ها را در فیس بوک به اشتراک گذاشت با عنوان: “این جلسه عکس … خیلی خندیدم! کی می دانست وقتی به این اسب گفتم لبخند بزند ، او می دانست! بهترین جلسه زایمان تاکنون “و عکسها با بیش از 120،000 پسندیدن ، 27،000 نظر و بیش از 295،000 اشتراک (در زمان نوشتن این مقاله) ویروسی شده اند.

می توانید کارهای بیشتری از زافیرو در وب سایت و فیس بوک وی پیدا کنید.


اعتبار تصویر: عکس های کریستن زافیرو و استفاده مجاز



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.