Dev.a یک پردازشگر فیلم کامپکت و کاملاً اتوماتیک برای استفاده در منزل است

Dev.a یک پردازشگر فیلم کامپکت و کاملاً اتوماتیک برای استفاده در منزل است

[ad_1]

Analogico توسط ADEL پردازنده فیلم قابل برنامه ریزی جمع و جور و کاملاً خودکار را با نام Dev.a راه اندازی کرده است. این پردازنده فیلم رومیزی 4،290 دلاری عکاسان را در طیف وسیعی از محیط ها از یک آزمایشگاه حرفه ای با ظرفیت بالا تا یک کاربر معمولی خانگی هدف قرار داده است.

Dev.a دارای شش بطری شیمیایی است که به سیستم اجازه می دهد تا حداکثر شش رول فیلم را همزمان (35 میلی متر یا 120) پردازش کند و همچنین گفته می شود می تواند فیلم های ورق 4، 5 ، 5 × 7 و 8 sheet 10 را نیز اجرا کند. این سیستم با استفاده از یک سیستم پردازش کاملاً اتوماتیک فیلم چرخشی ، که به گفته این شرکت بسیار نادر است ، از آنجا که جوبو در اوایل دهه 2000 خط تولید ماشین های ATL خود را به پایان رسانده است ، در این زمینه تولید گسترده ای نداشته اند. تنها پردازنده فیلم کاملاً اتوماتیک دیگر که در هر مکان دیگری موجود است ، Filmomat 2020 است.

آنچه باید این سیستم را برای تیراندازان فیلم منحصر به فرد و جذاب کند اندازه جمع و جور آن است. Dev.a به اندازه کافی کوچک و به اندازه کافی کارآمد است که در یک عملیات کوچک خانگی کوچک نیز جای می گیرد ، با این وجود این سیستم ظرفیت و قابلیت کافی را دارد که بتواند ستون فقرات یک آزمایشگاه عکس کامل باشد.

این دستگاه می تواند هم پردازش فیلم رنگی و سیاه و سفید و هم منفی و هم مثبت را پوشش دهد و از شش مخزن مختلف شیمی استفاده می کند که هرکدام شیرهای مخصوص خود را در جلوی دستگاه دارند تا ترکیب شیمی را بازیابی کند. متناوباً ، همه چیز به طور خودکار پس از پردازش با استفاده از همان سیستم به طور خودکار دور ریخته می شود. آب مورد نیاز برای مراحل شستشو می تواند از مخازن شیمیایی اضافی یا از حمام آب مورد استفاده برای کنترل دما تأمین شود.

“کنترل دقیق و موثر دما در فرآیندهای رنگی مانند C41 و E6 بسیار مهم است. به طور کلی ، برای دستیابی به نتایج سازگار و قابل تکرار ، کنترل دما ضروری است. مخازن شیمی و مخزن فیلم را می توان به طور کامل در یک حمام آب در حال گردش غوطه ور کرد که همه چیز را تا دمای مورد نظر گرم می کند. به محض رسیدن به دمای مطلوب ، Dev.a آن را به طور مداوم در تمام مراحل حفظ می کند. ”

در صورت اتصال دستگاه به منبع آب تحت فشار مانند شیر آبشویی یا دستی با ریختن آب در حمام از یک سطل یا کوزه ، می توان بصورت خودکار حمام آب را پر کرد. آب باقی مانده همچنین می تواند در فرآیند تمیز کردن اتوماتیک دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

در زمان انتشار ، مخازن فیلم در سه اندازه مختلف ارائه می شوند تا از هرگونه پردازش هرچه بیشتر با کارآیی پشتیبانی کنند. در صورت درخواست ، اندازه های سفارشی نیز موجود است. چرخش فیلم با استفاده از آهن ربا در پایه ستون داخلی مخزن و سوار شدن بر روی موتور در سیستم اصلی انجام می شود. همه اینها با استفاده از یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی کنترل می شود که با تنظیمات از پیش تنظیم شده مختلف همراه با گزینه های کاملاً قابل تنظیم با استفاده از صفحه کلید مجازی روی صفحه همراه است.

پردازنده فیلم اتوماتیک Dev.a با پرداخت 4،290 دلار از صفحه محصولات رسمی در اینجا موجود است. مخازن اضافی بسته به اندازه ، بین 249 دلار و 295 دلار هزینه دارند.



[ad_2]

لینک منبع