Peak Design Field Pouch V2 "سه در یک" را راه اندازی می کند

Peak Design Field Pouch V2 “سه در یک” را راه اندازی می کند

[ad_1]

Peak Design Field Pouch خود را به روز کرده است که می گوید سه کیف در یک است: یک سازمان دهنده برای یک کیف بزرگتر ، یک کیف کوچک لوازم ضروری برای گردش ، و یک کیف حمل کمر قابل نصب روی کمربند. پوسته بوم نایلونی ضد آب ، فضای داخلی را – که در نمد نرم پیچیده شده است – ایمن نگه می دارد.

Peak Design می گوید که طراحی رول تاپ همه کاره و قابل ارتقا Field Pouch V2 دارای تعداد زیادی گزینه استفاده و بهینه سازی است که آن را برای شرایط مختلف ایده آل می کند. این شامل یک بند است ، دارای آنچه شرکت به عنوان طرح “بهبود یافته” جیب ، و نقاط ضمیمه ضبط دوگانه است. IT همچنین دارای الگویی به روز شده است که این قابلیت را در آنچه Peak Design به عنوان “ظاهری بی انتها و حداقل” توصیف می کند ، ادغام می کند.

Peak Design با شروع از این رول به ، می گوید این یک طرح “قلاب و حلقه” منحصر به فرد است که دسترسی آسان را می دهد و امکان گسترش قابل توجهی را فراهم می کند – می تواند حجم آن دو برابر شود – و همچنین فشرده سازی سریع برای از بین بردن فضای استفاده نشده و کاهش اندازه کیف فضای داخلی ترکیبی از جیب های قابل کشش و زیپ است که می تواند هر چیزی را از سیم ، کارت حافظه ، باتری و کلید گرفته تا لنزهای کوچک و دوربین ها حمل و ایمن کند.

Field Pouch V2 با یک بند قابل تنظیم و سبک وزن حمل شده بر روی بدن یا حمل شانه را قادر می سازد. Peak Design می گوید که کلیپ های Capture این شرکت می تواند به بیرون کیسه متصل شود تا دوربینی را حمل کند اما هنوز آن را به راحتی آماده کرده و اجازه می دهد از فضای داخلی به طور خاص برای ذخیره سازی لوازم جانبی استفاده شود.

کلیه پارچه ها از جمله آستر نمدی نرم داخلی و پوسته بوم نایلون ضد پوشش ضد آب 400D و ضد آب ، بازیافت و Bluesign تأیید شده است. Peak Design همچنین ادعا می کند Field Pouch V2 100٪ کربن خنثی است.

تفاوت اصلی بین Field Pouch اصلی و این نسل دوم در بند شامل ، طرح بهتر جیب و دو نقطه ضبط Capture Clip نهفته است. این شرکت همچنین می گوید که الگوی بیرونی جدید است.

Field Pouch اصلی هنوز با قیمت 32 دلار – احتمالاً تا زمان اتمام لوازم موجود – و Field Pouch V2 جدید با قیمت 45 دلار از فروشگاه Peak Design در دسترس است ، در سه رنگ (ذغال سیاه و آبی نیمه شب) عرضه می شود و بلافاصله ارسال می شود.



[ad_2]

لینک منبع