Vazen لنزهای آنامورفیک 50 میلی متری T2.1 را برای تمام قاب EF و PL راه اندازی می کند

Vazen لنزهای آنامورفیک 50 میلی متری T2.1 را برای تمام قاب EF و PL راه اندازی می کند

[ad_1]

Vazen جدیدترین لنزهای آنامورفیک خود را با اندازه 50 میلی متر T2.1 1.8x اعلام کرده است ، که به گفته شرکت “گزینه ای با زاویه فوق العاده عریض” است. این دستگاه در دو پایه Canon EF یا PL موجود است.

Vazen یک تولید کننده لنز در چینی است که منحصراً لنزهای آنامورفیک را برای Canon EF ، Canon RF ، PL و Micro Four Third تولید می کند. در زمان انتشار ، این شرکت فقط هشت لنز در کتابخانه کامل محصولات خود داشت زیرا یک برند نسبتاً جوان است. این جلوتر از یک لنز آنامورفیک 135 میلی متری است که شرکت انتظار دارد در یکی دو ماه آینده آن را ارسال کند که مجموعه سه لنز را در این پیکربندی نصب تکمیل می کند. این جدیدترین لنزها برای پوشش کامل فرمت دوربین هایی مانند Red Monstro ، Alexa LF ، Kinefinity Mavo LF و Z-Cam E2-F8 به طور کامل طراحی شده است.

همچنین مانند دوربین S1H نشان داده شده در فیلم زیر با دوربین های فول فریم پاناسونیک سازگار است.

لنز آنامورفیک 50 میلی متری T2.1 1.8x همان چیزی است که شرکت آن را “فوق العاده جمع و جور” و “سبک” با 3.42 پوند (1.55 کیلوگرم) و طول 5.24 اینچ (13.3 سانتی متر) می نامد. به این ترتیب ، Vazen قادر است ادعا کند که یکی از کوچکترین لنزهای آنامورفیک 1.8x برای دوربینهای فول فریم است که در حال حاضر موجود است و این بدان معناست که نصب و تعادل آن بر روی دکل ها و تنظیمات گیمبال آسان تر است.

حداقل فاصله کانونی این لنز 3.6 فوت (1.1 متر) ، قطر جلوی آن 95 میلی متر و یک فیلتر فیلتر جلو 86 میلی متر است. این کوه توسط کاربر با EF یا PL قابل تعویض است و با قابلیت شخصی سازی آن برای هر یک از آنها ارسال می شود.

با مرور مجدد ادعای “زاویه دید” ، 50 میلی متر به نظر نمی رسد یک فاصله کانونی به خصوص گسترده باشد ، اما در این حالت ، استفاده از لنز به طور قابل توجهی گسترده تر از آن عدد است. لنزهای آنامورفیک “Open gate” ، مانند این Vazen ، از یک سنسور فول فریم استفاده می کنند و آن را به نسبت تصویر 16: 9 سینما گسترش می دهند. نتیجه یک میدان دید کاملاً وسیع است ، همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می شود ، تمرکز صحیح در واقع چالش برانگیز است. اگر به درستی استفاده شود ، فیلم پس از فشرده شدن به خصوص خوب به نظر می رسد.

لنز آنامورفیک 50 mm T2.1 1.8x Vazen یک گزینه “ارزان” با قیمت 8000 دلار است زیرا بسیار ارزان تر از محصولات رقبا است ، مانند آنامورفیک کوک 50 میلی متری 1.8x برای دوربین های فول فریم که تقریباً 35000 دلار خرده فروشی دارد. اگر 50 و 85 میلی متر همراه با تخفیف 2000 دلار خریداری شوند ، وازن حتی بیشتر کاهش خواهد یافت. همراه با قابلیت فیلمبرداری نسبتاً مقرون به صرفه و با کیفیت بالا در دوربین های پاناسونیک ، ارائه های Vazen باعث می شود آنامورفیک دروازه باز نسبت به حالت عادی قابل دسترسی تر باشد. برای فیلمبرداری با کیفیت بالا و آنامورفیک بدون شکستن بانک ، Vazen بهترین گزینه در این زمینه است.



[ad_2]

لینک منبع